Přejít na obsah


Fotka

navigace pro zelenáče


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
10 odpovědí na toto téma

#1 cpuntik

cpuntik

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Publikováno 06 srpen 2010 - 15:40

Prosím o radu. Jsem začátečník a chtěla bych zprvu co nejlevnější navigaci. Nejlépe do 1000. Může mi někdo poradit třeba i s programem, který by se dal do tel. s GPS? Budu vděčná za radu. Diky
  • 0

#2 Gitt

Gitt

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 151 příspěvků(y)

Publikováno 06 srpen 2010 - 18:34

Doporučuji GPS modul spojitelný s telefonem přes bluetooth a pak mapovou navigaci typu JAVA - Trekbuddy
  • 0
Honza

#3 mike007

mike007

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 505 příspěvků(y)

Publikováno 07 srpen 2010 - 4:08

Jestli jsi zaregistrovaná na Aukru, tak kontaktuj Redhatika. Prodává za velmi slušné peníze starší PDA navigace kompletně s mapami Evropy.
  • 0
• Osobní stránky: http://www.bastleni.eu

#4 cpuntik

cpuntik

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Publikováno 10 srpen 2010 - 8:59

Díky moc za radu. Redhatika jsem na aukru nenašla :(. A ta JAVA - Trekbuddy je ke stažení zadarmo? takže by stačilo přikoupit GPS modul?
  • 0

#5 baron12

baron12

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 příspěvků(y)

Publikováno 10 srpen 2010 - 9:39

Prvních 100 keší jsme odlovili jen podle map a na těch dalších 900 jsme si koupili GPS modul k telefonu za 600,-Kč. Až teď jsme povýšili na Garmina300 - z druhé ruky. Takže pro začátek určitě doporučujeme GPS modul.
  • 0
Hledejte a najdete!

#6 vlcice.pavlina

vlcice.pavlina

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 příspěvků(y)

Publikováno 10 srpen 2010 - 9:42

cpuntik napsal/a:
Díky moc za radu. Redhatika jsem na aukru nenašla :(. A ta JAVA - Trekbuddy je ke stažení zadarmo? takže by stačilo přikoupit GPS modul?

Tady mas odkaz na toho uzivatele
http://www.aukro.cz/...search=redhatik
  • 0