Přejít na obsah


Fotka

Povinné ručení pro geovozidla


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
61 odpovědí na toto téma

#41 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 30 září 2010 - 9:40

mirotiro: nemam problem mluvit o konkretnich spolecnostech, protoze nejsem nikde vazan a ani nedelam maklere, tudiz si nemusim brat az tak servitky. A zrovna co se tyce pojistoven, bank a podobnych ustavu, tak si je ani brat nehodlam - vetsinou je to vsechno pouze o tom "strihani ovci".
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#42 Rozsafin

Rozsafin

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 99 příspěvků(y)

Publikováno 30 září 2010 - 16:42

HEC Team napsal/a:
Tak jsem se po nekolik letech podival na smlouvu, a koukam ze jako novy zakaznik sve pojistovny (Generali) bych platil o 1/4 mene! Nemam k tomu slov. Trochu mi to pripomina T-Mobile, ten na sve verne zakazniky taky, s prominutim, s*re pekne z vysoka. Dalsi stejne jednajici firmy by se urcite taky nasly...:@


Před 3 roky jsem chtěl vypovědět 2 povinné ručení (každé za 3600 Kč ročně) u své pojišťovny, že jinde to mám o litr levnější. A odcházel jsem spokojen, zůstal jsem u nich a měl jsem to ještě o 4 Kč levnější, než u té, kam jsem chtěl přejít. :P

Liná huba...
  • 0

#43 BAFteam

BAFteam

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 249 příspěvků(y)

Publikováno 01 říjen 2010 - 17:08

Jarous1 napsal/a:
Jenomže když přijdu do krámu, tak se už s prodavačem nedohaduju, že když si těch rohlíků koupím 10 a 2 chleby k tomu, tak mi dá 20dkg šunky zdarma... Nebo že když tam budu chodit celý rok, že mi dá nějakou věrnostní slevu. Takhle to bohužel nefunguje. A vůbec, jsem z těch, kteří vůbec nemají náladu se s kýmkoli dohadovat o ceně, prostě přijdu a koupím. Nebo také ne a jdu jinam kde to budou mít levnější...


Já to chápu, ale vidíš - máš na výběr a to je tržní ekonomika.
Buď se nechceš dohadovat, ale musíš počítat, že možná platíš víc, než bys musel (platí o všem)
NEBO
jdeš jinam... (třeba zjistíš, že to tam maj levnější)

Zde je třeba samozřejmě porovnat efekt a tomu všemu věnovaný čas, příp. i benzín.
U telefoních paušálů i povinného ručení se to dle mého vyplatí... :|
  • 0

#44 Crocky

Crocky

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 469 příspěvků(y)

Publikováno 01 říjen 2010 - 17:23

Já mám stejný názor jako Jarous1 a přijde mi, že opačný názor (smlouvání o čemkoli maskované za řeči o tržním hospodářství) tu v tomto vlákně mají pouze pojišťovací a finanční makléři. Obtěžuje mne hrát s pojišťováky hry "u sousedů mi to dají levněji, neslevíte trochu?".
  • 0

#45 Trhac

Trhac

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 841 příspěvků(y)

Publikováno 01 říjen 2010 - 18:30

Já si taky přirozeně rád vybírám, ale u služeb v civilizované západní zemi bych předpokládal jistou transparentnost. U pumpy taky vidím už zdálky ceny paliv a taxíkáři a hospodští by to měli mít na dveřích. Tyhlety "ceny na xixht" bych nechal do střední Asie nebo na balkánský trh. Nebo na Aukro.
  • 0

RACCOON TEAM
Věk je uveden kačerský, život před nálezem první keše neplatí…


#46 Pitrus

Pitrus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 301 příspěvků(y)

Publikováno 01 říjen 2010 - 20:11

Bohuže tady je dobře vidět jak je to tady všechno pokřivený - místo toho, aby si pojišťovny vážili svých dobrých klientů, poskytovali jim maximální výhody a různě si je hýčkali aby jim neodešli ke konkurenci, tak se je snaží co nejvíc vyždímat. Dobrý nebourající klient je totiž většinou dostatečně konzervativní na to, aby nepřebíhal ke konkurenci. Teprve když jim člověk ukáže, že není hlupák a ví, že s ním vydrbávají, začnou se omlouvat za jakési chyby v počítači, smlouvat a najednou nabízejí pojištění v úplně jiných cenách - ne o nějakou zanedbatelnou pajcku, ale hned třeba o 1500 (muj pripad). Souhlasím s tím, že tohle by mělo patřit na arabský trh a ne na pobočku vyhlášené pojišťovny. A jen na závěr: Když takhle nesolidně (nechci psát vy....ně) jednají při uzavírání pojištění, jak asi "solidně" pak budou jednat při případném odškodnění... :(
  • 0

#47 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 290 příspěvků(y)

Publikováno 01 říjen 2010 - 21:34

Pitrus napsal/a:
Bohuže tady je dobře vidět jak je to tady všechno pokřivený - místo toho, aby si pojišťovny vážili svých dobrých klientů, poskytovali jim maximální výhody a různě si je hýčkali aby jim neodešli ke konkurenci, tak se je snaží co nejvíc vyždímat. Dobrý nebourající klient je totiž většinou dostatečně konzervativní na to, aby nepřebíhal ke konkurenci.
Teprve když jim člověk ukáže, že není hlupák a ví, že s ním vydrbávají, začnou se omlouvat za jakési chyby v počítači, smlouvat a najednou nabízejí pojištění v úplně jiných cenách - ne o nějakou zanedbatelnou pajcku, ale hned třeba o 1500 (muj pripad).
Souhlasím s tím, že tohle by mělo patřit na arabský trh a ne na pobočku vyhlášené pojišťovny.
A jen na závěr: Když takhle nesolidně (nechci psát vy....ně) jednají při uzavírání pojištění, jak asi "solidně" pak budou jednat při případném odškodnění... :(


Co je na tom nesolidního ? Každý obchodní zástupce má prostě podle svého postavení přidělený budget slev, které smí použít podle vlastního uvážení. U určitých slev je mu řečeno, tyhle můžeš pro své klienty použít podle svého uvážení neomezeně, u jiných se mu řekne - bacha, šetři s tím, když budeš plýtvat tak za půl roku nebudeš mít nic. No a když budeš o klienta chtít bojovat, tak požádej o pomoc nadřízené a ti se podle svého budgetu rozhodnou, zda a kolik ti pomohou.
A pak jsou různé akční nabídky platné po omezenou dobu. Ty samozřejmě nemohou zohlednit staré klienty, jsou určené k získávání nových. Jistá docela velká pojišťovna měla před nějakou dobou akci "povinné za polovinu" - dost tím samozřejmě štvala obchodní zástupce konkurence, protože sleva 50% se opravdu špatně překonává. Ovšem byla to mimořádná sleva pro nové klienty, sazebník zůstal starý a staří klienti jeli podle původních smluv. A podobné akce mají všechny pojišťovny, některé výrazněji, některé méně.

Když budeš vybírat nějakého dodavatele pro cokoliv, tak rozhodně není optimální způsob podle zákona - v zalepených obálkách. Daleko efektivnější je udělat další kolo, kdy tyto dodavatele postavíš proti sobě v ringu a necháš je bojovat. Pokud zakázku budou chtít, tak klesnou s maržema pod půpodní plány, jen aby to měli oni a ne konkurence.
  • 0

#48 Pitrus

Pitrus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 301 příspěvků(y)

Publikováno 01 říjen 2010 - 21:55

Arne1 - nevím jestli jsi to četl celý nebo to fakt nechápeš. Solidní přístup je ten, že když já se jako zákazník snažím nevydrbávat s pojišťovnou předpokládám, že ani ona nebude vydrbávat se mnou, tedy že mi nabídne při obnovování pojištění alespoň ty běžný ceny, co nabízí každýmu novýmu klientovi a ne cenu o 1/3 (!) dražší. Nejde mi o nějaký další mimořádný slevy, jde mi jen o tu určitou solidnost v jednání - držet si dobrýho zákazníka. S tím co píšeš v druhým odstavci souhlasím, ale to nemá s mým příspěvkem o nabídce pojištění stávajícímu zákazníkovi nic společnýho.
  • 0

#49 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 290 příspěvků(y)

Publikováno 01 říjen 2010 - 22:45

[quote]Pitrus napsal/a:
Arne1 - nevím jestli jsi to četl celý nebo to fakt nechápeš.
Solidní přístup je ten, že když já se jako zákazník snažím nevydrbávat s pojišťovnou předpokládám, že ani ona nebude vydrbávat se mnou, tedy že mi nabídne při obnovování pojištění alespoň ty běžný ceny, co nabízí každýmu novýmu klientovi a ne cenu o 1/3 (!) dražší. Nejde mi o nějaký další mimořádný slevy, jde mi jen o tu určitou solidnost v jednání - držet si dobrýho zákazníka.
[quote]
Co myslíš pod obnovou smlouvy ? Každoroční prolongaci platnosti ? To ale jede podle pojistných podmínek a smlouvy kterou jste oba podepsali. Pokud jsou nové varianty, tak se do stávajícího smluvního vztahu dost špatně vkládají.
  • 0

#50 Pitrus

Pitrus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 301 příspěvků(y)

Publikováno 02 říjen 2010 - 0:15

On je nějaký problém v rámci dobrých vztahů upozornit stávajícího bezproblémového klienta (to je to podstatné) na to, že existují nové výhodnější varianty? A že stačí navštívit pobočku a během 5ti minut se může uzavřít nová smlouva, která bude odpovídat současný nabídce? Možná se zeptáš - Spadl jsi z višně? Proč by to ta pojišťovna měla dělat??? - na to je jednoduchá odpověď - aby ji ten klient věřil, měl dobrej pocit o vzájemný důvěře a nehledal na internetu další ještě levnější nabídky různých občas možná pochybných pojišťoven. A aby se pak jako v mém případě nemusela při podávání výpovědi hloupě vymlouvat na nějakou "chybu v programu" která tam dala špatnou částku s tím, že to hned opraví.
  • 0

#51 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2010 - 11:11

Pitrus: ale ty to nechapes. Bezproblemovy klient je ovce, ktera si proste zaslouzi ostrihat. Tak to bylo, je a bude. Chtel bych videt spolecnost, ktera by vsem stavajicim klientum slevnovala, vzdyt to je logicky nesmysl. BTW ty asi podnikatel nebudes ze?
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#52 Klukc1

Klukc1

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2010 - 11:44

edit: porušení podmínek, smazáno adminem
  • 0

#53 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2010 - 12:39

No zrovna firmama typu OVB, Partners a predevsim ZFP bych se tedy osobne vubec nechlubil, naopak bych se za tyhle zkusenosti spise stydel. BTW mohu vedet, z ceho tedy zijes, kdyz se vzdavas provize ve prospech klienta? Nebo jsi filantrop?
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#54 Klukc1

Klukc1

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2010 - 12:47

Prosím vás, kde jsem se chlubil, že jsem pracoval v těchto společnostech? Kde jsem vlastně vůbec psal, pro kterou z nich jsem pracoval? :) Za některé bych se také styděl, ale to je na delší debaty, které nikam nevedou a jsou nekonečné. Vydělávám si jinde, jiným způsobem. Nemám potřebu to zde sdělovat. Jednoduše: Máte zájem? Napište. Nemáte? Nepište. Proč máte potřebu psát a komentovat? Opravdu nenajdete jinou užitečnější práci? :)
  • 0

#55 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2010 - 13:10

Klukc1: no je to pomerne zajimave, protoze kdyz se ohanis A, tak bys mel odpovedet i na polozenou otazku B. Kdyz zohlednim, ze ses tu nova registrace a ze nabizis komercni zalezitosti, tak je to kompletne cele trosicku "nestandarni".
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#56 DUsoft

DUsoft

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2010 - 13:47

S474N napsal/a:
Klukc1: no je to pomerne zajimave, protoze kdyz se ohanis A, tak bys mel odpovedet i na polozenou otazku B. Kdyz zohlednim, ze ses tu nova registrace a ze nabizis komercni zalezitosti, tak je to kompletne cele trosicku "nestandarni".

Vůbec ho neřeš, takový náplavy mám nejraději. Anonymové schovaní za klávesnicí ... no comment.
Zřejmě měl k snídani Šalamounovo hovno. Neřeš ho a nechej vykysat.
Navíc patrně (a asi jistě) není "náš". Mudla to je asi ... :o
  • 0

#57 Klukc1

Klukc1

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2010 - 14:30

:D neuvěřitelný.. typicky Česká povaha.:)) Někdo nabízí pomoc, bez zisku a většinu jenom zajímá, kde je v tom háček a jakej je ten člověk lump :). Když je to tedy nutné, abyste mohli klidně spát, podnikám ve více oblastech (investice do zlata, reality, dovoz z ciziny atd) a další se snažím ještě "rozjet". A proboha z čeho usuzujete že nejsem "váš"? Za chvíli ze mne uděláte rasistu? Mám 39 kešek, jestli podle toho něco usoudíte o mě, nevím. A když vám tak ležím na srdci, není lepší mne ignorovat? Jednoduše mi prostě nepište, nikomu se tu nevnucuji, jak píšu nic z pov. nemám, je mi úplně u ... jestli se někdo ozve, má to být jen výpomoc .) Jdu radši lovit, majte sa
  • 0

#58 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2010 - 14:54

Klukc1: urazet se muzes jak chces, trosicku se o finance zajimam (pouze "amatersky", je to mym konickem). Tak zhruba nejakou predstavu o to mam a neni na tom nic cechackovskeho. Proste jsem se te jednoduse zeptal. Podle toho jak odpovidas je docela jasne, jak se vseho vzdavas ve prospech klienta. A potom se chodis past, ze? Ted nam povez tu o Cervene karkulce.
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#59 CZECH.TIR

CZECH.TIR

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 417 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2010 - 18:28

ono se fakt vyplati prejit jinam. u nas v rodine jsme presli vsichni a platime polovinu. Manzelka si ted kupovala nove auto, v bazaru jim nabizela pojistku za 3100 no a ma to ted za 1570 u jedne pojistovny.jenze pokud k ni pujdete, nedostanete tu cenu ani nahodou. Mama to same, nasi meli auto psane vzdy na tatu, mama si koupila svoje, takze byla bez bonusu. Pokud tu nekdo nadaval na maklere, ja bych je nezatracoval. V pojistovne vam nic jineho nanabidnou, jen svoje produkty, makler to ma podle toho ktera je pro vas nejvyhodnejsi. Jemu nezalezi u ktere pojistovny to uzavrete, ale na spokojenosti klienta. Zadna pojistovna vam dobrovolne pojistne nesnizi, proc taky, zalezi na lidech. I ty lidi na prepazkach maji plat zavisly na uzavrenych smlouvach, ale zase je to tak netrapi. A ono pro pojistovaka je nejlepsi clovek, co u nej vydrzi. Ne ze uzavrete smouvu a za chvili jdete jinam. A co se tyce nebourani, ono se vam pocita i tukanecek na parkovisti stejne jako kdyz nekomu zrusite auto. Zde se na bonusy nehraje, jen za dulezite kde bydlite a zda se auto uzivane pro bezne ucely, tedy ne TAXI, nebezpecne naklady a podobne. A ze vam je 30 nebo 50, minuly rok jste nekoho odreli, nemate u teto pojistovny jinou pojistku? Nezajem. A pokud je nekdo konzervativni a z lenosti je u te same pojistovny nekolik let, je sam proti sobe..Dal jsem to sem jako nabidku, ja osobne nic z toho nemam.Snad jen to ze tim nekoho potesim. A bonusy? neni problem, to ze ze smluv u makleru je nedostanete, je blud. smlouvu mate s pojistovnou, nikoliv s nim. pokud nekdo chce reknu mu vic..dle ocekavani se ozvali nekteri zavistivci, nebo proste jen prudici, co jim vadi, ze by nekdo jiny mohl mit z neceho prospech. ale at uz nenajdu ani jednu krabku, ja z toho nic nemam.
  • 0
náš tým: Petr, Inka, Péťa, Gábinka. Jako ochranka Jork a Sissi (yorkshire terier).
Geovozy Felda pick-up, krátká Felda, Renault Magnum 480 HP + návěs, JAWA Mustang r.v. 1970, kolo,nohy.

KOMU SE MÉ KEŠE NELÍBÍ,AŤ JE NELOVÍ...

statistika munzee: [url]http://www.opencachi...munzeer=petr007[url]


#60 Klukc1

Klukc1

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Publikováno 03 říjen 2010 - 19:35

S474N: Ujišťuji vás, že jsem se neurazil, to byste musel být větší kanón :)) ale spíš mě (a nejenom mě :D ) udivujete svou nesnášenlivostí :)) Máte špatný život? Málo peněz? Mizernou práci, špatnou manželku nebo proč tu potřebujete psát štiplavé poznámky o té Červené Karkulce atp? :D Na to, že Vám je údajně 38 let, se chováte jak malý Jarda :)) a jednoduše jste se neptal, byla to cílená otázka, která měla za cíl někoho (mne) zneuctít, pokořit či se vysmát :) Takže tímto končím debatu, jak jsem psal hned napoprvé, nikam to nevede. Žijte si svým životem, napište sem nejspíše ještě něco chytrého a štiplavého, a já si budu žít svým šťastným životem :-) Sbohem
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama