Povinné ručení pro geovozidla
#41
Publikováno 30 září 2010 - 9:40
UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).
#42
Publikováno 30 září 2010 - 16:42
HEC Team napsal/a:
Tak jsem se po nekolik letech podival na smlouvu, a koukam ze jako novy zakaznik sve pojistovny (Generali) bych platil o 1/4 mene! Nemam k tomu slov. Trochu mi to pripomina T-Mobile, ten na sve verne zakazniky taky, s prominutim, s*re pekne z vysoka. Dalsi stejne jednajici firmy by se urcite taky nasly...:@
Před 3 roky jsem chtěl vypovědět 2 povinné ručení (každé za 3600 Kč ročně) u své pojišťovny, že jinde to mám o litr levnější. A odcházel jsem spokojen, zůstal jsem u nich a měl jsem to ještě o 4 Kč levnější, než u té, kam jsem chtěl přejít.
Liná huba...
#43
Publikováno 01 říjen 2010 - 17:08
Jarous1 napsal/a:
Jenomže když přijdu do krámu, tak se už s prodavačem nedohaduju, že když si těch rohlíků koupím 10 a 2 chleby k tomu, tak mi dá 20dkg šunky zdarma... Nebo že když tam budu chodit celý rok, že mi dá nějakou věrnostní slevu. Takhle to bohužel nefunguje. A vůbec, jsem z těch, kteří vůbec nemají náladu se s kýmkoli dohadovat o ceně, prostě přijdu a koupím. Nebo také ne a jdu jinam kde to budou mít levnější...
Já to chápu, ale vidíš - máš na výběr a to je tržní ekonomika.
Buď se nechceš dohadovat, ale musíš počítat, že možná platíš víc, než bys musel (platí o všem)
NEBO
jdeš jinam... (třeba zjistíš, že to tam maj levnější)
Zde je třeba samozřejmě porovnat efekt a tomu všemu věnovaný čas, příp. i benzín.
U telefoních paušálů i povinného ručení se to dle mého vyplatí... :|
#44
Publikováno 01 říjen 2010 - 17:23
#45
Publikováno 01 říjen 2010 - 18:30
RACCOON TEAM
Věk je uveden kačerský, život před nálezem první keše neplatí…
#46
Publikováno 01 říjen 2010 - 20:11
#47
Publikováno 01 říjen 2010 - 21:34
Pitrus napsal/a:
Bohuže tady je dobře vidět jak je to tady všechno pokřivený - místo toho, aby si pojišťovny vážili svých dobrých klientů, poskytovali jim maximální výhody a různě si je hýčkali aby jim neodešli ke konkurenci, tak se je snaží co nejvíc vyždímat. Dobrý nebourající klient je totiž většinou dostatečně konzervativní na to, aby nepřebíhal ke konkurenci.
Teprve když jim člověk ukáže, že není hlupák a ví, že s ním vydrbávají, začnou se omlouvat za jakési chyby v počítači, smlouvat a najednou nabízejí pojištění v úplně jiných cenách - ne o nějakou zanedbatelnou pajcku, ale hned třeba o 1500 (muj pripad).
Souhlasím s tím, že tohle by mělo patřit na arabský trh a ne na pobočku vyhlášené pojišťovny.
A jen na závěr: Když takhle nesolidně (nechci psát vy....ně) jednají při uzavírání pojištění, jak asi "solidně" pak budou jednat při případném odškodnění...
Co je na tom nesolidního ? Každý obchodní zástupce má prostě podle svého postavení přidělený budget slev, které smí použít podle vlastního uvážení. U určitých slev je mu řečeno, tyhle můžeš pro své klienty použít podle svého uvážení neomezeně, u jiných se mu řekne - bacha, šetři s tím, když budeš plýtvat tak za půl roku nebudeš mít nic. No a když budeš o klienta chtít bojovat, tak požádej o pomoc nadřízené a ti se podle svého budgetu rozhodnou, zda a kolik ti pomohou.
A pak jsou různé akční nabídky platné po omezenou dobu. Ty samozřejmě nemohou zohlednit staré klienty, jsou určené k získávání nových. Jistá docela velká pojišťovna měla před nějakou dobou akci "povinné za polovinu" - dost tím samozřejmě štvala obchodní zástupce konkurence, protože sleva 50% se opravdu špatně překonává. Ovšem byla to mimořádná sleva pro nové klienty, sazebník zůstal starý a staří klienti jeli podle původních smluv. A podobné akce mají všechny pojišťovny, některé výrazněji, některé méně.
Když budeš vybírat nějakého dodavatele pro cokoliv, tak rozhodně není optimální způsob podle zákona - v zalepených obálkách. Daleko efektivnější je udělat další kolo, kdy tyto dodavatele postavíš proti sobě v ringu a necháš je bojovat. Pokud zakázku budou chtít, tak klesnou s maržema pod půpodní plány, jen aby to měli oni a ne konkurence.
#48
Publikováno 01 říjen 2010 - 21:55
#49
Publikováno 01 říjen 2010 - 22:45
Arne1 - nevím jestli jsi to četl celý nebo to fakt nechápeš.
Solidní přístup je ten, že když já se jako zákazník snažím nevydrbávat s pojišťovnou předpokládám, že ani ona nebude vydrbávat se mnou, tedy že mi nabídne při obnovování pojištění alespoň ty běžný ceny, co nabízí každýmu novýmu klientovi a ne cenu o 1/3 (!) dražší. Nejde mi o nějaký další mimořádný slevy, jde mi jen o tu určitou solidnost v jednání - držet si dobrýho zákazníka.
[quote]
Co myslíš pod obnovou smlouvy ? Každoroční prolongaci platnosti ? To ale jede podle pojistných podmínek a smlouvy kterou jste oba podepsali. Pokud jsou nové varianty, tak se do stávajícího smluvního vztahu dost špatně vkládají.
#50
Publikováno 02 říjen 2010 - 0:15
#51
Publikováno 03 říjen 2010 - 11:11
UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).
#53
Publikováno 03 říjen 2010 - 12:39
UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).
#54
Publikováno 03 říjen 2010 - 12:47
#55
Publikováno 03 říjen 2010 - 13:10
UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).
#56
Publikováno 03 říjen 2010 - 13:47
Vůbec ho neřeš, takový náplavy mám nejraději. Anonymové schovaní za klávesnicí ... no comment.S474N napsal/a:
Klukc1: no je to pomerne zajimave, protoze kdyz se ohanis A, tak bys mel odpovedet i na polozenou otazku B. Kdyz zohlednim, ze ses tu nova registrace a ze nabizis komercni zalezitosti, tak je to kompletne cele trosicku "nestandarni".
Zřejmě měl k snídani Šalamounovo hovno. Neřeš ho a nechej vykysat.
Navíc patrně (a asi jistě) není "náš". Mudla to je asi ...
#57
Publikováno 03 říjen 2010 - 14:30
#58
Publikováno 03 říjen 2010 - 14:54
UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).
#59
Publikováno 03 říjen 2010 - 18:28
Geovozy Felda pick-up, krátká Felda, Renault Magnum 480 HP + návěs, JAWA Mustang r.v. 1970, kolo,nohy.
KOMU SE MÉ KEŠE NELÍBÍ,AŤ JE NELOVÍ...
statistika munzee: [url]http://www.opencachi...munzeer=petr007[url]
#60
Publikováno 03 říjen 2010 - 19:35
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů