Přejít na obsah


Fotka

Souřadnice


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
34 odpovědí na toto téma

#1 Feedback_CZ

Feedback_CZ

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 12 příspěvků(y)

Publikováno 23 listopad 2010 - 19:09

Jak se dají zjistit souřadnice bez GPS prosím???Povězte mi prosím někdo, jsem začátečník...nevím jak na mapy.cz zaznačit souřadnicea bych se dozvěděl přesné místo keše:(
  • 0

#2 jura.dolezal

jura.dolezal

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 33 příspěvků(y)

Publikováno 23 listopad 2010 - 19:15

Nevím jak mapy.cz, ale v google dej souřadnice do vyhledavače a vyplivne Ti to místo.
  • 1
Go!

#3 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 934 příspěvků(y)

Publikováno 23 listopad 2010 - 19:15

Jednodušší je zadat souřadnice do googlemaps.com
  • 0

#4 alkes

alkes

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 176 příspěvků(y)

Publikováno 23 listopad 2010 - 19:29

A nebo si přímo ze stránky cache klikni na odkaz na mapy.cz. (Je někde mezi listingem a logy.)
  • 0

#5 Vianney

Vianney

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 479 příspěvků(y)

Publikováno 23 listopad 2010 - 19:32

Do okénka pro vyhledávání zadej souřadnice v požadovaném formátu (ten se ti zobrazí např. tehdy, když někam klikneš s aktivovaným nástrojem GPS - otevře se ti pomocné informační okno se souřadnicemi. Ty můžeš zkopírovat do schránky pomocí CTRL-C a čísla můžeš přepsat).
  • 0

Chystá se Geokalendář 2016.
Můžete posílat fotky na vianney@volny.cz
www.facebook.com/geokalendar


#6 tomasCR

tomasCR

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 příspěvků(y)

Publikováno 23 listopad 2010 - 19:55

na Mapy.cz to jde taky celkem jednoduše, jen musíš před souřadnice použít operátoc "loc:" a za to zkopírovat souřadnice z listingu.
loc: N 50° 03.544 E 014° 35.812