Přejít na obsah


Fotka

Aniska-Dotazník..moc děkuji


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
29 odpovědí na toto téma

#1 Aniska

Aniska

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Publikováno 28 březen 2013 - 11:01

Dobrý den, jsem studentka MU v Brně a prosím Vás o vyplnění dotazníku. Našla jsem zde jakýsi pokus o dotazník, který tu byl minulý týden a rozhodla jsem se vycházet z jeho základů+ jsou zde otázky zaměřené na využití geocachingu v rámci CK děkuji mnohokrát za ochotu pomoct...Přeji hezký den a úspěšný lov :-)

https://docs.google....NtnfZ9Uk0daRoDU
  • 0

#2 Zagloba

Zagloba

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 327 příspěvků(y)

Publikováno 28 březen 2013 - 11:11

Tak dotazník jsme tu už dlouho neměli :o. Ale tenhle nevyplním. Jednak to nejde, protože na mnoho otázek, kde je možná jen jedna odpověď bych odpověděl všemi možnostmi (např. 8,10,18,31-tady chybí opět Wherigo, zjevně opsáno z minulého dotazníku) a druhak jsou tam otázky komerčního průzkumu a ny ty zásadně neodpovídám.
  • 0

#3 Shashlick

Shashlick

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 příspěvků(y)

Publikováno 28 březen 2013 - 11:17

Také studuju na MU v Brně:) Co studuješ, třeba jsme kolegové z fakulty:)
  • 0
Jde se lovit!

#4 tarmara

tarmara

    Air-cooled

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 příspěvků(y)

Publikováno 28 březen 2013 - 11:18

to je nejaky feasibility study na zalozeni geoCK???
  • 0

tarmara.png


#5 Trhac

Trhac

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 841 příspěvků(y)

Publikováno 28 březen 2013 - 11:20

Vyplnil jsem, ale je to blbina; jednak dokola furt ty samé otázky, nabízené odpovědi nevystihují všechny možnosti a výsledek bude k prdu. Copak opravdu někdo potřebuje cestovní kancelář, aby se vydal pro kešku? Kolik utratíte v restauraci? Panebože…
  • 0

RACCOON TEAM
Věk je uveden kačerský, život před nálezem první keše neplatí…


#6 Aniska

Aniska

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)