Přejít na obsah


Fotka

Prosba o pomoc


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
45 odpovědí na toto téma

#1 Crasssy

Crasssy

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 22 příspěvků(y)

Publikováno 25 červen 2013 - 9:02

Ahoj,
vím, že to sem příliš nepatří, ale přesto bych vás ráda požádala o malou pomoc. Konkrétně o vyplnění krátkého dotazníku (max. 5 minut), který je anonymní.
Studuju léčbu závislostí na 1. LF UK a dělám internetový průzkum týkající se toho jak ovlivnila či neovlivnila metanolová aféra vaše pití alkoholu.
Vzplněním mi moc pomůžete a je to pro dobrou věc (minimálně proto, abych dostudovala.. :-) )

Odkaz na dotazník je zde: https://qtrial.qualt...23IMOvQyKyITAC9
Předem díky za váš čas i ochotu.

A pokud máte kamarády, známé, které tato problematika zajímá, klidně odkaz na dotazník dál šiřte, kopírujte, sdílejte na FB, zkrátka cokoli. :-)

Eva
  • 0

#2 petulinka1

petulinka1

    Advanced Member

  • Moderators
  • 4 035 příspěvků(y)

Publikováno 25 červen 2013 - 9:14

Konecne dotaznik, kterej se netyka GC! :) Btw. ten odkaz oznac a dole pod okynkem klikni na to "url", at je ten odkaz klikaci :)
  • 0

#3 Crasssy

Crasssy

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 22 příspěvků(y)

Publikováno 25 červen 2013 - 9:18

Díky, snad to už funguje :-) A ještě malý dodatek, zatím to vyplnilo téměř o 200 víc holek, tak prosím převážně kluky o vyplnění, aby se skóre trochu dorovnalo :-)) Díky moc všem.
  • 0

#4 Raraku

Raraku

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 474 příspěvků(y)

Publikováno 25 červen 2013 - 9:24

Crasssy napsal/a:

https://qtrial.qualt...23IMOvQyKyITAC9


Tak vyplněno. Zejména ty poslední otázky mě rozesmály, asi nejsem vhodná osoba, všude jsem odpovídala nikdy.:D

Ups, pozdě, máš tam další holku.:)
  • 0

#5 Trhac

Trhac

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 841 příspěvků(y)

Publikováno 25 červen 2013 - 9:28