Přejít na obsah


Fotka

Dotazník o geocachingu


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
17 odpovědí na toto téma

#1 rarachek

rarachek

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 01 leden 2014 - 15:10

Ahoj,

jmenuji se Alena Klímová a jsem studentkou geografie na Masarykově univerzitě v Brně a chtěla bych vás požádat o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci. Dotazník s podrobnějšími informacemi je dostupný na této adrese: 

https://docs.google....UEe9eI/viewform

Děkuji a za ochotu a za váš čas, velmi mi tím pomůžete.

 

 


  • 0

#2 janca361

janca361

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 198 příspěvků(y)

Publikováno 01 leden 2014 - 16:12

No o připomínkovala bych to jako tady (odkaz), ale mám pocit, že úplně stejný dotazník tu již byl.Připomínkovat to již nebudu, opravdu nevím, co z toho lze zjistit a otázky jsou často dost blbě postavené.


  • 0

#3 dílna u mnicha

dílna u mnicha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 285 příspěvků(y)

Publikováno 01 leden 2014 - 16:17

vyplněno - snad pomůže 


  • 0

2yxqhqq.gif


#4 weri

weri

    weri.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 519 příspěvků(y)

Publikováno 01 leden 2014 - 17:11

Vyplněno a dokonce jsem se u něj i pobavil, zvláště otázka 12 mě dostala do kolen  :)


  • 1

PLÁNOVANÉ EVENTY-JSTE ZVÁNI

6.gif15.5.-Den kuřete vindaloo

6.gif25.11.-Den polévky gazpacho 2014-Praha-web, facebook

Banner_468.gif

Zážitky (nejen z geocachingu) nemusí být nutně dobré... hlavně když jsou intenzivní!


#5 Smrk

Smrk

    proti proudu

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 547 příspěvků(y)

Publikováno 01 leden 2014 - 17:26