Přejít na obsah


Fotka

WHERIGO - aktivni zony

wherigo

  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
6 odpovědí na toto téma

#1 erebi

erebi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2015 - 11:27

Zdravim,

jelikoz se v ostatnich vlaknech resi neresitelne, prinasim dalsi z mych novackovskych dotazu.

 

Tak nejak jsem zacal premyslet, ze bych i neco zalozil. Napadu na kese mam relativne dost, ale narazim vzdy na nejakou komplikaci. Z jednoho toho napadu by slo udelat wigo, ale kdyz jsem zacal studovat problematiku, narazil jsem na limit aktivnich zon. Lze tento limit "obejit" aktivovanim vzdy jen urciteho poctu zon, ktere jsou nejblize uzivateli? Neco ve smyslu, ze by se vypocitala vzdalenost k zonam a jen x by se aktivovalo? Tedy ty vzdalene by nebyly aktivni. A takhle nasledne s nejakym rozumnym casovacem (minuta, dve?) vzdy zony prepocitat a pripadne aktivovat jine?

 

 

Predem dik za odpovedi.


  • 0

Chytrý napadne špatný názor, hloupý jeho autora.


#2 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2015 - 11:42

Problem s poctem zon vychazi z nedostatecneho vykonu garminu. U aktivnich zon se totiz neustale dokolecka prepocitava, ktery bod je nejblize a jakym smerem teda vlastne zona je. Pokud dokazes osetrit aktivaci a deaktivaci (vzdy prednostne deaktivuj) jinym zpusobem, tak to muze fungovat. Nedokazu rict jak to bude spollehlive s casovacem, ja vzdy uvazoval o variante aktivace v zavislosti na priblizeni/vstoupeni do zony.


  • 0

#3 gord

gord

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 631 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2015 - 11:44

Opravdu je nutne (pro splneni cile hry) videt vzdy vetsi pocet zon? Je potreba z kazde aktivni zony mit moznost jit do vsech ostatnich? Pokud ano, tak bych zvazil upravu scenare tak, aby z kazde zony bylo mozne jit tak do dvou maximalne tri jinych zon. Pak se to stava neprehledne nejen pro programovani, ale hlavne pro hrace.


Tento příspěvek byl upraven od gord: 23 leden 2015 - 11:46

  • 0

MHD/PID vybranych mest CR jako POI (diskuse)
GeoGet:
- OwnMaintenance - prehled udrzby vlastnich kesi - v1.1.3 (diskuse)
- Combine 2 - automatizace opakovanych cinnosti (diskuse, dávky)
- Spoiler - uložení spoilerů do GPS jako POI (diskuse)

- Stator - statistiky y GeoGetu (diskuse)

- Náhrada GJ legálními postupy

 


#4 gord

gord

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 631 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2015 - 11:48

Jeste me napadla moznost, pokud by snad bylo treba v kazde zone mit moznost vyberu z mnoha zon, tak udelat treba vyber pres seznam (tebou vytvoreny a zobazeny). Po vyberu aktivovat prislusnou zonu ... Ale je to takove nestandardni.


  • 0

MHD/PID vybranych mest CR jako POI (diskuse)
GeoGet:
- OwnMaintenance - prehled udrzby vlastnich kesi - v1.1.3 (diskuse)
- Combine 2 - automatizace opakovanych cinnosti (diskuse, dávky)
- Spoiler - uložení spoilerů do GPS jako POI (diskuse)

- Stator - statistiky y GeoGetu (diskuse)

- Náhrada GJ legálními postupy

 


#5 lubbez

lubbez

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 527 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2015 - 12:07

Zón můžeš mít i v Garminu kolik chceš, ale v jednu chvíli aktivní tak 8. Na rozdíl od multiny tě wigo vede, tedy autor wiga tě vede. Právě zóny jsou ten důležitý nástroj. Ty otvírej a zavírej (myslím tím aktivní ano/ne) podle potřeby. Základem všeho je scénář, ve kterém je linie děje a úkoly, které musí hráč splnit. Z toho pak už snadno odvodíš, kdy a jak se má zóna aktivovat nebo zavřít. Doporučuji web urwigo a tam je i návod. Z tvého dotazu jsem pochopil, že by to měla být tvá prvotina. Počítej se spoustou hodin při učení a programování hry :-)


  • 0
Kde je vůle, tam je cesta.
Udělátka na kešky, GEO díly: www.geotools.cz

#6 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2015 - 12:40

Ahoj,

 

aby jsme ti mohli správně poradit, bude asi potřeba znát tvůj záměr co s těmi zónami bude hráč dělat.

Jak bylo výše uvedeno u lineální hry je potřeba navštívené zóny deaktivovat.

viz. tento příklad: Jednoduchý turistický průvodce

Pokud chceš dělat nějakou hru s větším hracím polem, existují různé techniky jak navýšit počet "aktivních" zón, ale to je již potřeba znát přesně princip hry/scénař a taky to vyžaduje určité zkušenosti s tvorbou wherigo her.

Že to jde je vidět na příkladu Track It kde jednoduchým trikem je docíleno dokonce 26 "aktivních" zón najednou.

Další příklad jak jde pracovat s větším počtem zón uveřejním po skončení eventu Fantom staré Prahy, kde hráči mají k dispozici rovných 150 zón.


  • 0

#7 erebi

erebi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2015 - 13:19

Zón můžeš mít i v Garminu kolik chceš, ale v jednu chvíli aktivní tak 8. Na rozdíl od multiny tě wigo vede, tedy autor wiga tě vede. Právě zóny jsou ten důležitý nástroj. Ty otvírej a zavírej (myslím tím aktivní ano/ne) podle potřeby. Základem všeho je scénář, ve kterém je linie děje a úkoly, které musí hráč splnit. Z toho pak už snadno odvodíš, kdy a jak se má zóna aktivovat nebo zavřít. Doporučuji web urwigo a tam je i návod. Z tvého dotazu jsem pochopil, že by to měla být tvá prvotina. Počítej se spoustou hodin při učení a programování hry :-)

 Ano, mela by to byt ma prvotina. Dostal jsem napad a zacal studovat jeho realizovatelnost. O poctu omezeni aktivnich zon vim, prostudoval jsem dostupne navody na programovani her a nikde nenalezl na muj dotaz odpoved, proto jsem vznesl tento dotaz zde.  To, ze to nebude jednoduchy pocin je mi zrejme, ale prave proto potrebuji vedet, zda je napad realizovatelny a ja zbytecne nevymyslel hlouposti. Jen pro upresneni. Ja bych v te hre nepotreboval vyssi pocet aktivnich zon, ale potreboval bych prepinat aktivni zony podle polohy. Coz je samozrejme narocne (pri vysokem poctu zon) na vypocetni vykon hernich zarizeni, tedy ma myslenka nebude realizovatelna :)

 

 

Ahoj,

 

aby jsme ti mohli správně poradit, bude asi potřeba znát tvůj záměr co s těmi zónami bude hráč dělat.

.....

 

Poslu ti SZ s mym napadem. Budu rad za nazor, nejlepe kriticky. Nechci vymyslet nesmysly, nechci znovuobjevovat Ameriku. 


  • 0

Chytrý napadne špatný názor, hloupý jeho autora.






Také označené jedním nebo více z těchto klíčových slov:wherigo

0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama