Jak udělat zónu, která prostě nikde není, jen se ukazuje v lokacích?
Asi úplně přesně nerozumím dotazu. Zóna, která nikde není, jen se ukazuje v lokacích, je dle mého názoru nonsense. Zóna je zónou právě proto, že má nějaké souřadnice.
Mám pocit, že tvůj dotaz spíš souvisí s tím dalším:
Je možné zobracovat předměty, které nejsou v žádné zóně? (To mi nefungovalo, i když byl předmět "zobrazený", v playeru se nezobrazoval).
Jednoduše řečeno - ano, jde to. Předmět může být buď nikde, nebo v zóně, nebo v inventáři hráče. Pokud není nikde, tak není nikde vidět. Pokud je v inventáři hráče, pak je vidět vždy, ale v jiné kategorii (Inventář, nikoliv ve Vidíte).
Pokud je předmět v zóně, může nastat několik variant, které se řídí nastavením parametru Zobrazit objekty u zóny:
- Nikdy - objekty (věci nebo osoby) v zóně nebudou vidět nikdy, i když bude hráč v zóně.
- Při vstupu - objekty budou vidět pouze v případě, že hráč do zóny vstoupí. Toto je automatické nastavení po založení zóny.
- Při přiblížení - objekty budou vidět pouze v případě, že se hráč k zóně přiblíží - tj. bude k hranicím zóny blíže než je hodnota uvedená v parametru V blízkosti.
- Vždy - objekty budou vidět vždy, když je zóna aktivní, hráč v ní nemusí být.
Ve všech případech platí, že zóna musí být aktivní, ale nemusí být viditelná.
Teoreticky by tedy pro tvůj dotazovaný případ šlo udělat jednu zónu někde úplně mimo, která nebude viditelná, ale bude aktivní, a bude mít nastaveno zobrazení objektů vždy. Pak vše, co bude v této zóně umístěno, bude vidět odkudkoliv. Pokud se však má významově jednat o věci, které má mít hráč u sebe, pak je lepší je přesunout do hráče a tím je umístit do jeho inventáře. Počet aktivních zón má omezení na jednotky (cca 6), takže tím by sis to zbytečně zmenšoval. Ale vždy záleží na povaze toho, čeho chceš docílit.