Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Založení eventu(?) - úklid řeky


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
28 odpovědí na toto téma

#1 reccal

reccal

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 29 příspěvků(y)

Publikováno 16 březen 2016 - 19:18

Zdravíčko všem :), za tři týdny u nás proběhne čištění břehů řeky, povodí svolává dobrovolníky, ale loni se nenahlásil snad nikdo... myslíte, že by byl dobrý nápad založit v tento den něco jako setkání, netuším, jak to správně pojmenovat, a pozvat kačery z okolí na úklid? Samozřejmě to bude trapas, když se nikdo nepřihlásí, ale pokus by to byl... budou to mít za bod? Je vhodné udělat případná cwg?

Díky za postřehy a rady, jsem začátečník.


Tento příspěvek byl upraven od Martina Dvořáková: 16 březen 2016 - 19:24

  • 1

#2 phrkt

phrkt

    věčný rejpálek

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 044 příspěvků(y)

Publikováno 16 březen 2016 - 19:24

Ano, bude to za bod, říká se tomu CITO a je to zvláštní druh eventu. Ale pozor, musíš to dát k publikaci nejpozději 14 dní před konáním.


  • 1

#3 reccal

reccal

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 29 příspěvků(y)

Publikováno 16 březen 2016 - 19:30

Díky, a můžu nějaký odkaz, kde se to zakládá? Musí to schválit rewiever?


  • 0

#4 Paha Ahma

Paha Ahma

    Zlej rosomák

  • Members
  • PipPipPip
  • 182 příspěvků(y)

Publikováno 16 březen 2016 - 19:33

https://www.geocaching.com/play/hide ano, schvalovací proces je podobný, jako když publikuješ kešku.


  • 0

Hyvä ahma - huono ahma. Ainoa hyvä ahma on pahaa.


#5 phrkt

phrkt

    věčný rejpálek

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 044 příspěvků(y)

Publikováno 16 březen 2016 - 19:36

Obvykle pomáhá GeoWiki http://wiki.geocaching.cz/wiki/CITO

 

Platí stejná pravidla jako pro schvalování keší, revírníci to obvykle řeší přednostně, aby měli kačeři čas se na CITO přihlásit.


  • 0

#6 reccal

reccal

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 29 příspěvků(y)

Publikováno 16 březen 2016 - 19:38