Přejít na obsah


Fotka

GPS-Typ


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
21 odpovědí na toto téma

#1 polerok

polerok

    Polerok

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 002 příspěvků(y)

Publikováno 07 září 2007 - 21:59

Dotázek: Nedávno jsem začal s geocachingem a dost hodně mě chytl, takže jsem se rozhodl, že bych si koupil GPS navigaci. Jenže se v tom moc nevyznám a wikipedie mě trošku zarmoutila - moc jsem tam toho nenašel. Moje požadavky by byly asi takové, aby se k GPS-ce nemuselo nic přidávat (ani mobil, ani PDA atd.) a byla mapová (ale pokud by byla nemapová, tak by se taky asi nic nestalo). další požadavky nemám, jelikož nic jeného jsem nepochytil :-( Podstatná věc, jsem student, aby nestála 10 tisíc, ale nějak rozmně. Moc děkuji za rady.
  • 0

#2 mitak

mitak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 277 příspěvků(y)

Publikováno 07 září 2007 - 22:13

Pokud jsi finančně limitován, tak je defakto jediná možnost a to koupit tzv. Bédu. = Garmin eTrex Legend, klidně i z druhé ruky nebo v akci u Mountfieldu, pokud ještě ta akce trvá. Pokud bys chtěl obětovat víc (skoro těch deset tisíc), tak kup Vistu HCx (ale nejlíp z Ameriky, kde jsou nižší ceny).

Články o navigacích nehledej na wiki, ale na www.navigovat.cz

Přečti si například tento článek a věz, že většina lidí hledá s eTrexem Legend nebo Garminem 60CS(x), pokud se teda bavíme jen o čistě turistických GPS navigacích.
  • 0

#3 LiborH

LiborH

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 příspěvků(y)

Publikováno 07 září 2007 - 22:57

mitak napsal/a:
...že většina lidí hledá s eTrexem Legend nebo Garminem 60CS(x), pokud se teda bavíme jen o čistě turistických GPS navigacích.

To jsem měl vědět dřív, to bych neběhal po lese s autonavigací Nuvi350 :o

Ale co, naviguje přesně, mapy má, vydrží i 3 hodiny a navíc má vepředu takový malý křidýlko kvůli stabilizaci při běhu za keší :)
  • 0

#4 alkes

alkes

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 176 příspěvků(y)