Přejít na obsah


Fotka

Počet osob na eventu


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
12 odpovědí na toto téma

#1 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 934 příspěvků(y)

Publikováno 14 říjen 2007 - 10:12

Narazil jsem teď na "problém" ohledně zveřejnění mini eventu, který byl omezen na cca 15 lidí čistě z kapacitních důvodů s výhledem na další kolo v relativně dohledné době. Pátral jsem v pravidlech a nikde jsem nenarazil na omezení počtu osob na eventu. Chci se tedy touto cestou zeptat, jak to teda je?
  • 0

#2 minarjo

minarjo

    minarjo

  • Members
  • PipPipPip
  • 758 příspěvků(y)

Publikováno 14 říjen 2007 - 18:53

V Guidelines není pro běžné eventy v tomto směru žádné omezení výslovně řečeno. Co se počtu nicků týče, je určeno pouze pro mega-eventy, že se musí zúčastnit min. 500 cacherů, pak lze za mega-event prohlásit i klasický event dodatečně (ale i naopak, mega může být degradován na klasický, pokud se očekávání 500 přihlášených nenaplní). Pro tvůj běžný event by tedy neměl být limit na 15 cacherů s případným opakováním žádnou překážkou. Pokud by přesto neprošel, je tam možná nějaký jiný problém, ne? Např. klasický event by dle guidelines měl být publikován nejpozději 14 dní před termínem a není vhodné jej puiblikovat více jak 3 měsíce před termínem (aby dlouho nepřekážel ve výsledcích hledání nejbližších atd.)
  • 0

Nevíte si s něčím v GC rady? Zkuste jít nejprve na Českou encyklopedii GC


#3 Mion

Mion

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 942 příspěvků(y)

Publikováno 14 říjen 2007 - 19:02

Cacheři by měli chápat omezení z kapacitních důvodů. Ti, co se nevejdou, si připadně mohou sehnat ubytování jinde, a bod za návštěvu eventu si nechat zapsat i když se staví jen na minutku. Problém může nastat, když je omezení dáno např. kapacitou restaurace, sklípku, místa k setkání... Pak musejí počítat s tím, že se prostě a jednoduše nevejdou a že ti dříve přihlášení mají v rezervacích přednost. Vzhledem k zvyšujícímu se počtu cacherů by mělo platit, že organizátor by měl mít ohledně počtu rezervovaných míst poslední slovo, ale zřejmě nikomu nemůže bránit krátkodobé návštěvě eventu.
  • 0

#4 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 934 příspěvků(y)

Publikováno 16 říjen 2007 - 8:26

No právě že to je standardní event, jen má prostě z kapacitních důvodů omezený počet účastníků na exkurzi na 15 lidí. Uvidíme, třeba se to podaří .-)
  • 0

#5 Saman

Saman

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 940 příspěvků(y)

Publikováno 16 říjen 2007 - 8:42

15 sa mi zda predsa len trosku malo...vedel by som si to predstavit v pripade, ze by sa ten event dajme tomu 4 krat zopakoval. Na druhej strane, kde je hranica kedy je to vela a kedy malo? Netusim. Nie vsetko musi mat ikonku eventu, existuje predsa aj institucia neoficialneho eventu ;)
  • 0
Vložený obrázek

Chceš-li jít rychle, jdi sám.
Chceš-li dojít daleko, jdi s přáteli.

#6 Sylvia999

Sylvia999

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 538 příspěvků(y)

Publikováno 16 říjen 2007 - 8:58

Aha to jde o exkurzi na potrubní poštu. Rádi bychom se podívali ale termín nám nevyhovoval. Kdyby se exkurze někdy opakovala, tak se určitě přihlásíme.
  • 0
Sylvia999

#7 minarjo

minarjo

    minarjo

  • Members
  • PipPipPip
  • 758 příspěvků(y)

Publikováno 16 říjen 2007 - 9:58

Taky jsem se Sobíků po přečtení listingu Pražské potrubní pošty při přihlašování ptal, proč to nevyšlo jako event. Že to je prý plně připraveno, ale reviewer event zamítl pro málo členů, čemuž v tomto případě moc nerozumím - min.počet osob přeci stanoven není, ne? Navíc Sobikovi slíbili i opakování akce, čímž se počet navýší min.2x...
  • 0

Nevíte si s něčím v GC rady? Zkuste jít nejprve na Českou encyklopedii GC


#8 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 934 příspěvků(y)

Publikováno 16 říjen 2007 - 10:59

Jde o to, že prostory neumožní víc jak cca 15 lidí (možná nás vezmou i 17 ;)) a provádět to bude pracovník nad rámec své práce, musí se tam k tomu sehnat ještě technik, je to v cizích prostorách a vše ještě musí projít bezpečnostní službou. Tato omezení prostě přejít nejde. Chtěli jsme to tak, že v jeden den uděláme aspoň 2 skupinky, ale to zatím odmítají, takže je rozjednáno opakování za pár týdnů...
  • 0

#9 Dain & Olik

Dain & Olik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 704 příspěvků(y)

Publikováno 16 říjen 2007 - 11:19

jak rika saman, nemusi mit kazdy shluk ikonku. ;) je fakt, ze 15 osob (12 nicku) vcetne autoru je proste malo. sobikovi meli pekny napad, dali si praci se zarizenim exkurze (ja bych se tam taky hlasil, ale ve vsedni den ve dve to jaksi nejde :)), ti co tam jdou se jiste pobavi a neco se dozvi a budou jim vdecni za zajimavy zazitek... ale proc hned ze vseho delat event? kdyz nad tim premyslim, tak onehda nas u dorciho na chalupe bylo asi 6, barba v lete slavil narozky, lidi byla spousta... to bysme z toho mohli delat taky eventy :D
  • 0

#10 Mion

Mion

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 942 příspěvků(y)

Publikováno 16 říjen 2007 - 11:23

minarjo napsal/a:
Taky jsem se Sobíků po přečtení listingu Pražské potrubní pošty při přihlašování ptal, proč to nevyšlo jako event. ...
min.počet osob přeci stanoven není, ne?


Asi proto, aby si někdo pak nevymýšlel event s omezenou kapacitou pro dva cachery ;)
Asi by nějaké absolutní minimum mělo být pravidly určeno.
Ale řešit exkurzi s velmi omezeným počtem účastníků jako geoevent... není lepší udělat event a při jeho příležitosti exkurzi?
  • 0

#11 VladiczeK

VladiczeK

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 95 příspěvků(y)

Publikováno 16 říjen 2007 - 12:11

Dain & Olik napsal/a:
kdyz nad tim premyslim, tak onehda nas u dorciho na chalupe bylo asi 6, barba v lete slavil narozky, lidi byla spousta... to bysme z toho mohli delat taky eventy :D


Rozdil bych videl, a to v tom, ze toto byla vase soukroma akce a ucastniky jste si vy vybrali (teda si myslim :-) ), kdezto tento planovany minievent by byl normalne volne pristupny pro vsechny geocachery az do naplneni predem zverejnene kapacity, tj. 15 kusu... Jestli potom zajdem na jedno nebo ne, to uz je druha vec.
Stejnou koncepci prece maji i ostatni eventy, viz napr. GC16BKQ, dalsi si v rychlosti nevybavim...

Vsak se k tomu snad reviewer podrobneji vyjadri a sdeli nam svou predstavu o min. poctu ucastniku :-)

Kazdopadne to bude zajimava akce, diky organizatorum.
  • 0

#12 Dain & Olik

Dain & Olik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 704 příspěvků(y)

Publikováno 16 říjen 2007 - 12:52

no to samo :) ale ja to s nadsazkou psal proto, aby byl vniman ten "absurdne" podobne stejny omezeny pidipocet (pidi z hlediska toho, ze na eventy v dnesni dobe prijde kolem stovky lidi). :)
  • 0

#13 minarjo

minarjo

    minarjo

  • Members
  • PipPipPip
  • 758 příspěvků(y)

Publikováno 16 říjen 2007 - 13:34

VladiczeK napsal/a:
Stejnou koncepci prece maji i ostatni eventy, viz napr. [cache]GC16BKQ[/cache...

Presne tak jak VladiczeK pise - Geopadani je omezeno na 20-30 ucastniku (s tremi terminy) a v pohode proslo, tento event pro 15-17 lidi s min.2 chystanymi terminy ne. Taky bych rad znal oficialni hranici pro publikaci eventu, kdyz v guidelines chybi. Prosim tedy nektereho z revieweru (nejlepe asi toho, ktery to Sobikum zamitl), aby sem doplnil sve stanovisko. Dekuji i za ostatni.
  • 0

Nevíte si s něčím v GC rady? Zkuste jít nejprve na Českou encyklopedii GC





0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama