Přejít na obsah


Fotka

DNF - logovat či nelogovat?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
31 odpovědí na toto téma

#1 raduz_CZ

raduz_CZ

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 369 příspěvků(y)

Publikováno 29 leden 2008 - 20:41

Přátelé,
mam malý dotaz: jsem začínající nováček, takže jsem si s chutí tady pročítal fora. Zarazil mne jeden příspěvek:

Tak ja to tedy zkusim jeste potreti a snad naposledy ;-) Jinak bych si musel snad zapsat DNF... :-(

Něak nechápu, co je špatného na DNF, sám jsem již také jedno utržil a bez studu se k němu přiznal. Naopak pokud se dívám na něaké keše na mapě, většinou listing čtu jen pár posledních Found It, ale DNF si většinou přečtu všechny, protože mi přijdou nejzajímavější a člověk si třeba na něco může dát více pozor. Navíc zalogování DNF beru i jako úctu k autorovi keše, který, pokud by se DNF opakovala, může usuzovat, že něco není v pořádku a rychleji případně reagovat.
Na závěr tohoto malého zamyšlení jedna malinkatá otázka: Pokud utržíte DNF, zapisujete si jej vždy?
  • 0

#2 jimmyjames

jimmyjames

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 176 příspěvků(y)

Publikováno 29 leden 2008 - 20:46

Souhlasím. Hlavně, jak si napsal, pokud se nahromadí více DNF za sebou, tak je to určitý signál pro autora, že keš může být ukradená nebo ztracená. Podle mne tedy není dobré, si tohle nechávat pro sebe z obavy o nějakou ostudu, ale zapsat to. Na druhou stranu, pokud jsem tu keš hledal na rychlo, takže jsem místo důkladně neprohledal, tak si hnedka nezapisuju DNF. Zajdu tam jindy, když budu mít více času, místo důkladně prohledám a když opět nenajdu, tak zapíšu DNF.
  • 0

#3 Toncek27

Toncek27

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 14 příspěvků(y)

Publikováno 29 leden 2008 - 20:50

Já osobně říkám ANO, ZAPISUJI SI VŠECHNA DNF. Je to proto, že mám přehled o místech, která pro mě byla zajímavá tím, že jsem hodinu běhal např. po lese jako ... a přesto nic nenašel:-) Nevidím v tom nic špatného.
  • 0