Pe_Bo napsal/a:
Zkoušel jsem naší novou jihočeskou O statecnem "Kacerovi" GC1KDBX a je zde problém.
Po bližším zkoumání bylo zjištěno, že OnStop event je vyvolán i v případě, že Countdown časovač doběhl a je pomocí stop zastaven. To je v rozporu s chováním jiných zařízení i emulátoru, vyzkoušeno prakticky.
Zjistil jsem ještě jednu věc - timer objekt neimplentuje Remaining property, což by měl, v emulátoru je opět přítomna (jestli je přítomna i jinde, nevím).
hele, tak jsem to teď testoval poměrně detailně v openwig emulátoru, a zdá se, že to chodí tak jak by mělo. ale tak šedá je teorie, známe to.
v listingu se píše:
>> U sane, az Vam hra rekne kam mate bezet, je potreba tuto zpravu potvrdit, nez se rozbehnete.
víme proč? ze zdrojáku mě žádný zjevný důvod nenapadá ... nebo to bylo to, že se vyvolal ten callback i když neměl?
>> V hospode pri hre se nezobrazuji cisla, ktera hodite, ale body za vitezstvi se pricitaji.
nevím čím by to mohlo být. mně se čísla zobrazovaly. ale je fakt že mám mnohem novější verzi lua stroje, možná tam byla nějaká stará a neznámá ašibka.
>> Obcas nektere textove okna zadrhavaji a obcas se jich spusti vice najednou.
no ... to je celkem nespecifický. kdy a kde by se to mělo dít?
zobrazování textových oken je teď celkem předělané, a navíc jak jsem prve říkal, ty symbiany jsou v tomhle pomalé (zejména co se týká načítání obrázků - nová verze by měla být výrazně lepší)
>> A aby toho nebylo malo, tak po posledni zprave hra spadne.
mně nespadla.
ale je fakt, že několik minut před začátkem testu jsem dodělal funkci Wherigo.Command
(teda "dodělal" - když tam je, tak to nespadne. ale funkce samotná nic nedělá.)
kdybych ti tu novou verzi poslal, myslíš, že bys byl ochoten to otestovat v terénu?