Přejít na obsah


Fotka

Jak vybrat navigaci?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
21 odpovědí na toto téma

#1 kacer-marek

kacer-marek

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 příspěvků(y)

Publikováno 20 July 2009 - 14:08

Jsem začátečník a chtěl bych si koupit navigaci do auta s využitím pro geocaching. Můžete mi poradit, podle jakých kritérií ji ji vybrat do cca 5000,- (vč.DPH)? Díky
  • 0

#2 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7934 příspěvků(y)

Publikováno 20 July 2009 - 14:39

Navigace vhodná do auta (plnohodnotná auto navigace) a pro geocaching (plnohodnotná turistická navigace) neexistuje.
  • 0

#3 kacer-marek

kacer-marek

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 příspěvků(y)

Publikováno 20 July 2009 - 14:57

Děkuju za informaci, pak tedy volím geocaching. Můžete mi nějaký typ či značku z vlastní zkušenosti doporučit, abych se lépe a rychle zorinetoval? Děkuju.
  • 0

#4 Parkis

Parkis

    Parkis

  • Members
  • PipPipPip
  • 1838 příspěvků(y)

Publikováno 20 July 2009 - 14:58

můžeš zkusit kompromis, nějaké PDA. jako autonavigace slouží velmi dobře (např. s tomTomem nebo iGo), až na menší displej pro geocaching je použitelné také dobře, i když nemá mechanickou odolnost jako turistické navigace, takže na něj musíš dávat větší pozor. Do 5000Kč se ale u nového přístroje asi nevejdeš, leda nějaký starší kousek.
  • 0

#5 kvapa

kvapa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 482 příspěvků(y)

Publikováno 20 July 2009 - 15:03