Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Jakou GPS zakoupit?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
33 odpovědí na toto téma

#1 marueco

marueco

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 12 příspěvků(y)

Publikováno 26 březen 2010 - 14:09

Ahoj, jsem začátečník. Jaký přístroj zakoupit? Mám SonyEricsson Z770i, který nemá integrovanou GPS. Nemám ani autonavigaci. Co bohatě postačí pro účely geocashingu? Koupit si mobil s GPS, nebo koupit jen modul? Nebo samostatnou GPS navigaci? Napiště mi sem prosím konkrétní značky a typy přístrojů. Pozn. nechci se vůbec připojovat k internetu. Díky všem za odpovědi
  • 0

#2 Gorole

Gorole

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 příspěvků(y)

Publikováno 26 březen 2010 - 14:18

Několikrát se to tu řešilo :) Lepší je bluetooth GPS modul z důvodu větší výdrže a kvality signálu. Integrované GPS v mobilu má méně kvalitní signál. ;)
  • 0
### :) ------------------------------------------------------- SE C510, NAVILOCK BT - 413, HandyGeocaching Arcao edition Garmin Vista HCx PRO

#3 marueco

marueco

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 12 příspěvků(y)

Publikováno 26 březen 2010 - 14:23

jo to jsi Gorole zase ty :) prosím tě, a stačí něco levnějšího?
  • 0

#4 brazajar

brazajar

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 753 příspěvků(y)

Publikováno 26 březen 2010 - 14:28

Ad GPS modul .. ja pouzival NOkiacky, a v pohode.. mel jsem nejaky od EverMore... a v pohode. Koukni aby mel Sirf ... a myslim ze neudelas chybu. Zalezi co preferujes. .. velikost, moznost externi anteny, jaky typ baterky v tom ma byt .... a ne vsechny jsou komatibilni se vsemi telefony.
  • 0

Zítra je taky den!!! :)

Garmin Oregon 550 + OSM mapy // iPhone 4 + Geocaching / Alcatel OneTouch 997D Ultra + Geocaching + Locus Pro // ThinkPad R61i + GeoGet // nohy / MHD / Ford C-Max / Trek Fuel EX / koloběžka Bizon


#5 Gorole

Gorole

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 příspěvků(y)

Publikováno 26 březen 2010 - 14:28