Přejít na obsah


Fotka

Přenos databaze Geogetu z počítače do jiného počítače


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
11 odpovědí na toto téma

#1 Tomcata

Tomcata

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 příspěvků(y)

Publikováno 28 červenec 2010 - 15:27

Ahoj, prohledával jsem forum a řešení svého problému jsem nenašel (nebo jsem nebyl až tak důsledný), Tak doufám, že případná odpověď nebude typu - Přečti si fórum deb... . Koupil jsem si nové PC a chtěl bych přenést databázy Geogetu ze starého do toho nového, ale když zkopíruju stávající databázy do nového počítače, tak ji z geogetu nemohu načíst. V datovém adresáři ji mám. Může mi někdo, prosím, poradit jak mohu databázi přenést, aby byla v novém PC funkční. Nejsem žádný odborník, tak bych prosil nějak polopatě. Díky za jakoukoliv pomoc PS: cesty k datovým adresářům nejsou totožné - user profily jsou jiné
  • 0

#2 LaLu Team

LaLu Team

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 364 příspěvků(y)

Publikováno 28 červenec 2010 - 15:56

A jak "nejde to načíst"? Píše to chybu nebo se jen otevře GG a nic nenačte? Jakou verzi GG jsi měl na starém a na novém PC? V posledních verzích je políčko pro výběr DB (může jich být více) tak jestli tam není zakopaný pes (třeba stačí přepnout z defaultní na tu zkopírovanou).
  • 0

#3 Tomcata

Tomcata

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 příspěvků(y)

Publikováno 28 červenec 2010 - 15:59

Verze Geogetu jsou totožné. Databáze se vůbec nenačte a pokud ji v políčku najdu - je prázdná. Přitom soubor v datovém adresáři má 16M.
  • 0

#4 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 28 červenec 2010 - 16:03

Tomcata: doporucuji spise zkopirovat cely datovy adresar. Rozhodne by nemel byt zadny problem s takovouto migraci.
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.