Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

propojení GC s Omnii II


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
24 odpovědí na toto téma

#1 chetit

chetit

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 16 příspěvků(y)

Publikováno 02 August 2010 - 16:44

potřeboval bych poradit, jsem tady úplný nováček. Mám Omnii II a vní instalováno Ozi Explorer. Jak mám do toho Ozyho nahrát tu kešku. Já to zkoušel všelijak, ale nikdy jsme to "nepobral" Slyšel jsem, že do Oziho se mají nahrát nějaký mapy, nevím jaký, nevím okud. Dokonce ani nevím, jak do Oziho vložit souřadnice, nechce mě to nikam pustit, jen do nastavení, je tam World mapa, při bližším zoomu na ČR to víc nejde. Píše se tady, že do telefonu nahrají kešky a pak si jen aktualizují, jsem v koncích a zralý na chocholouška, předem díky za Vaše odpovědi a hlavně rady :(
  • 0

#2 Leroj

Leroj

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 676 příspěvků(y)

Publikováno 02 August 2010 - 20:24

no moc neporadím, ale asi nejlepší program pro Win je GCz - je v češtině, můžeš přez něj stahovat keše, ale je potřeba mít připojení na net. mám ho taky na Omnii II a běží dobře. o programu GCz tady toho najdeš dost
  • 0

#3 ow-g

ow-g

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 211 příspěvků(y)

Publikováno 03 August 2010 - 7:36

Leroj napsal/a:
no moc neporadím, ale asi nejlepší program pro Win je GCz - je v češtině, můžeš přez něj stahovat keše, ale je potřeba mít připojení na net. mám ho taky na Omnii II a běží dobře.
o programu GCz tady toho najdeš dost


Přesně moje slova,GCzII je nej....a kdyžtak omrkni strejdu googla,ten ti jistě mile rád poradí... =D
  • 0

#4 Orxion

Orxion

    Orxion

  • Members
  • PipPipPip
  • 1033 příspěvků(y)

Publikováno 03 August 2010 - 8:51

Leroj napsal/a:
no moc neporadím, ale asi nejlepší program pro Win je GCz - je v češtině, můžeš přez něj stahovat keše, ale je potřeba mít připojení na net. mám ho taky na Omnii II a běží dobře.
o programu GCz tady toho najdeš dost