Přejít na obsah


Fotka

Ztracený travelbug, co mohu dělat?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
11 odpovědí na toto téma

#1 jerrry

jerrry

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 26 září 2010 - 13:18

Ahoj,
jsem v GC nováček a chtěl bych požádat o radu. V červenci jsem do světa vypustil vlastní travel bug, dal jsem si s ním docela záležet (info zde). Společně se svým TB jsem do cache (bylo to v zahraničí - Ibiza) umístil ještě jeden travelbug, který jsem měl z jiné cache a nebyl můj. Těšil jsem se, jak budu sledovat logy svého TB, ale už dva a půl měsíce o něm nic nevím, od mého prvního zalogování o umístění se po něm slehla zem :-(

Oba dva TB jsem vložil do této cache, nicméně můj se mi od té doby nepřihlásil a ten druhý už cestuje dále po světě. Zkoušel jsem dalším třem lidem, kteří se logovali po mě, napsat zprávu, ale všichni bez reakce. Před časem jsem se tedy TB rozhodl dát jako "missing" a teď už asi nezbývá nic jiného, než čekat, zda se zázrakem třeba po pár měsících neobjeví... nebo se dá ještě něco jiného dělat? Za případné rady díky.

Vložený obrázek
  • 0

#2 Bo.T.L.

Bo.T.L.

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 040 příspěvků(y)

Publikováno 26 září 2010 - 14:29

No zkusil bych napsat ownerovi té keše. Teď už podle listingu vypadá jako ztracená. Akorát mi není moc jasné jak se do krabičky označené jako micro vešly dva TB.
  • 0

#3 jerrry

jerrry

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 26 září 2010 - 15:11

díky za reakci. Ona ta micro cache byla v igelitovém sáčku, tak jsem do něj vložil i ty dva travel bugy. Viděl jsem to tak už několikrát při cachování, ale na tom není nic špatného ne? Zvláště když jeden travel bug odcestoval v pořádku a můj je ztracený.
  • 0

#4 Anupev

Anupev

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 597 příspěvků(y)

Publikováno 26 září 2010 - 15:34