Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

ZALOŽENÍ KEŠE


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
38 odpovědí na toto téma

#1 QVIK

QVIK

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 příspěvků(y)

Publikováno 16 únor 2011 - 21:29

Ahoj,všichni!!! Jelikož jsem začátečník a chtěl bych založit keš tak se chci zeptat kdy při vyplnování nového listingu na geocaching.com se dají vložit atrbuty,waypointy apod. jelikož v tomto odkazu to vážně nezjistím.............. Všem vám moc děkuji za odpovědi Qvik
  • 0

#2 LuLuk

LuLuk

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 příspěvků(y)

Publikováno 16 únor 2011 - 21:30

Wiki, ty mas ale pero.
  • 0
GARMIN OREGON 300 (HTC HD2)
nejen GeoAlbum http://lukasludvik.rajce.net

#3 KRON family

KRON family

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 996 příspěvků(y)

Publikováno 16 únor 2011 - 21:30

Zdarec, nejprve musíš založit listing, po jeho odeslání můžeš změnit atributy, přidat waypointy či třeba nahrát obrázky ;)
  • 0

#4 jonaskuba

jonaskuba

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 45 příspěvků(y)

Publikováno 16 únor 2011 - 21:34

Ne že by mě to zajínalo ale kolik máš nalezných keší ????
  • 0

#5 QVIK

QVIK

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 příspěvků(y)

Publikováno 16 únor 2011 - 21:34

Moc vám děkuji i když sám musím uznat že jsem si to mohl najít sám.:)
  • 0

#6 KRON family

KRON family

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 996 příspěvků(y)

Publikováno 16 únor 2011 - 21:35

jonaskuba napsal/a:
Ne že by mě to zajínalo ale kolik máš nalezných keší ????


Mě by zajímalo kolik máš nalezeno ty když soudíš lidi podle toho, kolik mají nalezeno :)
btw má 55
  • 0

#7 QVIK

QVIK

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 příspěvků(y)

Publikováno 16 únor 2011 - 21:37

No zajímavá diskuze nalezeno mám 55. asi se budete divit ale je mi 12 let
  • 0

#8 jonaskuba

jonaskuba

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 45 příspěvků(y)