Friends' found geocaches (FFGC) - realtime na mapě - pomozte otestovat
#1
Publikováno 01 říjen 2011 - 22:55
Nové informace - 25.10.2011 - uzavřený betatest
Ahoj.
Potýkal jsem se s následujícím problémem - při plánování společného výletu s dalšími kačery vybrat cestu po takových keší, které ještě nemá nikdo z nás odlovené.
V noci přišlo pár nápadů a rozepsal jsem na to Greasemonkey script (rozšíření pro Firefox, Chrome a možná i další prohlížeče), který po vložení kódů odlovených keší vybraných userů dokáže na starých geocaching.com mapách v realtime (bez žádného dalšího klikání) zobrazovat u keší to, kdo je má z vybraných userů odloveno.
Funguje to tak, že přepisuju hodnotu zobrazenou u ikon keší, kde původně bylo číslo keše (zaškrtávátko "Show Numbers on Map") - v mém případě tam zobrazuji první písmenko z nicku lidí, se kterými cestu plánuju, viz. screenshot (červená písmenka "k", "r", "f"):
http://i55.tinypic.com/r283v5.png
Ptám se - měl by o tento doplněk někdo zájem a případně jaké další funkce byste využili?
Můžu ho po doladění zpřístupnit volně ke stažení, je to pár desítek řádků javascriptu.
#2
Publikováno 02 říjen 2011 - 6:31
#3
Publikováno 02 říjen 2011 - 7:16
a na hraní k tomu ještě PDA Pocket LOOX N560 + OziExplorerCE 2.31, Wherigo player, vše zpracováno programem GeoGet.
Systémy a programy se nechovají náhodně, chovají se zcela chaoticky. (Medvídek, 2006)
Pište prosím do svých logů čas, zajímá mě, s kým jsem se minul. Dík.
#4
Publikováno 02 říjen 2011 - 7:59
#5
Publikováno 02 říjen 2011 - 8:27
1. To si někde v nastavení napíšu nicky lidí, se kterýma chci porovnávat a ono už si to všechno zpracuje samo?
V současné nulté verzi (pár hodin po tom, co mi to napadlo) to funguje tak, že si vedlejším Java prográmkem vytáhnu z GC.com kódy odlovených keší pro danýho člověka, ty zkopíruju do Greasemonkey scriptu (všechny kódy v jedné string proměnné) a musím ho znovu nainstalovat (4 kliknutí).
Pak to zareaguje tak, že po načtení keší jsem přepsal javascript metodu createMarker (ve zdrojovým kódu je napsána v souboru default.js) a tam přepíšu tu hodnotu, kde bývalo číslo keše, viz. obrázek.
2. Stará mapa má omezení 500 keší, nešlo by spíš nějak vygenerovat PQ dané oblasti? Buď jenom keše, které nemá nikdo z daných lidí anebo to zase nějak označovat.
S PQ zatím asi pracovat nebudu, nemůžu se teď z časových důvodů pouštět do něčeho komplikovanějšího. Ani žádné další software nepoužívám, chtěl jsem si to právě zakomponovat přímo do online map. V nových mapách jsem bohužel zatím nerozlouskl zdrojový kód tak, abych dokázal najít elementy těch zobrazených kešek. Navíc u starých map je k tomu již ideálně předpřipravený ten titulek s číslem keše. U nových map by to potřebovalo dodělat i ten.
Zajímavá funkce. Určitě by bylo lepší přizpůsobit ji pro novou verzi map s tím, že pokud keška by měla nějakého nálezce, tak by zmizela z mapy :-)
Toto taky budu dodělávat (na extra kliknutí tlačítkem asi), už to mám rozpracované ;-) Prozatím bylo ale účelem, aby tam zůstala vidět i někým odlovená keška, viz. reakce od zLOST:
kdyz by kes mela jednoho nalezce v peti/deseticlene grupe, tak by byla asi skoda ji vynechat, ne?
#6
Publikováno 02 říjen 2011 - 8:41
Jak na to:
Ve scriptu upravte proměnné "var rou_ovi" a "var kovalu" tak, že si vyplníte vlastní uživatele a jejich kódy nalezených keší.
Nainstalujte do prohlížeče jako Greasemonkey script, spusťte staré GC.com mapy a zaškrtněte možnost "Show Numbers on Map".
Edit: odstraněno, viz. příspěvek níže
#7
Publikováno 02 říjen 2011 - 19:54
#8
Publikováno 02 říjen 2011 - 23:39
Zde alespoň přikládám prográmek na vytažení těchto kódů. Musí být na PC nainstalovaná Java. Spustit BAT souborem, zadat nick uživatele, stisknout Enter. Pak se vytvoří soubor foundCachesCodes.txt, ve kterém bude přesně uvedena řádka tak, jak jí je nutné přidat do Greasemonkey scriptu.
Lze spouštět opakovaně, do TXT souboru se budou řádky přidávat.
Odkaz na stažení Java prográmku: https://docs.google....yZTk5NjY0&hl=cs
- klikněte nahoře na Soubor - Uložit...
#9
Publikováno 03 říjen 2011 - 21:15
#10
Publikováno 24 říjen 2011 - 23:45
Projektík se dostal do další fáze. Napsali jsme PHP backend, kde se uchovávají kódy nalezených keší jednotlivých uživatelů.
FFGC se nyní tedy sestává z:
- greasemonkey script do prohlížeče
- PHP backend
- Java (desktop) aplikace pro zjištění kódů nalezených keší uživatelů -> upload na PHP backend
Takto vypadá výsledek: http://i52.tinypic.com/r8becg.png
Po uzavřeném otestování zveřejním více informací. Pro teď - kdo mi chcete pomoci s testováním / doladěním, tak mi napište Soukromou zprávu a pošlu vám informace ke stažení FFGC. Díky za pomoc.
2 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů