Většinou ano, ale zrovna na tom obrázku žádný důvod uveden nebyl. Takže to asi není tak, že by reviewer jen někde kliknul na jedno z několika tlačítek a automaticky se mu tam doplnil jeden z pár nejčastějších důvodů archivace (nebo i komentářů k publikaci), ale asi to tam musí přinejmenším nakopírovat pomocí cut a paste. To je samozřejmě jen moje laická představa, ale z útržků toho co se občas objeví na fóru mám takový matný dojem, že to prostředí ve kterém reviewři pracují není žádný zázrak, pokud si to jednotliví reviewři nějak nevylepší sami (vkládání času publikace, keškoměrka atd.)Pokud z vlastní zkušenosti vím, tak rev. k archivaci i takovéhoto listingu píše zdůvodnění.Promiň, ale v tomto bodě si myslím, že je to chyba Groundspeaku, že o tom cachery neinformuje. V Guidelines jsem nic takového nenašel a když se uživatel při zakládání dočte, že rewiever listing neuvidí dokud není poslán do fronty, tak nemůže tušit, že dlouho rozdělaný listing je nějak na obtíž. Nevím, jestli je "utajování" podobných detailů ze strany Groundspeaku jen opomenutí nebo záměr, který má nějaký důvod, ale podle mne to pouze přidělává reviewrům práci, protože kdo se to nedozví náhodou buď od kolegy nebo při sledování afér na fóru, tak může podobné listingy v dobré víře produkovat.
Ano, ale reviewer zbytečně ztratí čas archivací a případnou odarchivací. Můj dojem rozhodně není, že by snad reviewři znepříjemňovali život cacherům, ale že nedokonalý systém Groundspeaku zbytečně znepříjemňuje práci především reviewrům, což pak sekundárně dopadá na cachery.A vždycky je přece možnost mu poslat slušný mejl, že práce na listingu už jsou definitivní a že by to nejpozději do týdne bylo hotové...
Samozřejmě, že když reviewra o něco slušně požádáš, tak ti v mezích možností vyhoví. Ale přidělá mu to práci. Zatímco kdo to předem ví, tak jednak pokud má listing rozdělaný delší dobu, tak ho pravidelně aktualizuje, aby reviewer mohl vidět na první pohled, že se na keši něco děje a není to jen opuštěný projekt nebo pokus; a druhak pokud předem očekává, že úplné dokončení keše zabere delší dobu, tak nevytvoří listing zbytečně brzo. Ovšem kdo se to nedozví, tak založí listing hned jak umístí pixlu do terénu, nebo ho dokonce může napadnout založit si jeden listing jako sandbox, kde by si mohl zkoušet co a jak se dá pomocí html vylepšit.Takže nemusí být všechny možné i nemožné eventuality dopředu známé, hodně toho je na slušné domluvě
To je pravda, rozhodně by to nemělo narůst do něčeho podobného smlouvě s bankou nebo licenčnímu ujednání od Microsoftu, ale pár vysvětlujících slov by tam snad mohli přidat.Ono taky nezapomeň, že čím je návod delší, tím méně lidí si ho přečte!