Dobrý den,
nejsem si jist, zda dobře chápu systém automatického ukládání hry v Urwigo.
Zkouším to tak, že mám vytvořeno několik zón a při opouštění každé z nich mám vložen příkaz "Uložit hru".
Myslel jsem si, že v okamžiku, kdy se hra automaticky ukládá, player na to nějak upozorní, ale (alespoň u mého Oregona 450) vůbec nepoznám, kdy se hra ukládá a zdali se vůbec ukládá.
Dále jsem si myslel, že se tyto "body uložení" nějak dají zobrazit a budu si moci zvolit odkud pokračovat. Vypadá to však tak, že se ukládá vždy naposledy uložený stav a všechny předchozí jsou tímto přemazány. Je to tak?
A konečně - jak se uložené body vyvolají? Myslel jsem si, že ukládání hry se dělá kvůli tomu, aby se hra nemusela ukončit a znovu spouštět. Avšak nepřišel jsem na to, jak vyvolat uloženou pozici, aniž bych ukončil player a znovu spustil hru (v tu chvíli se už zeptá, zda chci nahrát uloženou pozici).
Děkuji za ochotu.
Vlasťa
Automatické ukládání hry v Urwigo
Vytvořeno od
vlasta_p
, dub 12 2012 11:39
3 odpovědí na toto téma
#1
Publikováno 12 duben 2012 - 11:39
#2
Publikováno 12 duben 2012 - 12:32
Pokud mne pamet neklame, tak prikaz Ulozit hru by se mel pouzivat tesne za zprava (pri odkliknuti), jinak to muze zpusobovat padani. Do te zpravy si muzes klidne dat informaci, ze hra bude ulozena. Jinak receno, jak si to udelas, tak to mas, neni duvod otravovat s odklikavanim informace.
Vzdy je ke kazde cartridge jen jedno ulozeni. Novym ulozenim je puvodni prepsano.
Ukladani hry se dela, aby se pri padu neztratilo to, co jiz bylo odehrano, pripadne jako ochrana proti zkouseni metodou pokus omyl.
#3
Publikováno 12 duben 2012 - 13:43
Díky za odpověď, zkusím se zařídit podle Tvých rad :-).
Vlasťa
#4
Publikováno 12 duben 2012 - 18:07
V podstatě to Blexa napsal dobře, ale raději doplním: Hlavně neukládej v zóně! To je jeden z možných zdrojů pádu v okamžiku ukládání a tedy nečitelnosti uloženého stavu hry. Pokud možno zajisti, aby se v okamžiku ukládání nemohla vyvolat nějaká činnost (jo, já vím, to se mi to radí...:@).
P.S.: Pokud se hraje WherIGo na telefonu s dostatkem paměti, je možné využít multitaskingu a během hry si soubor s uloženým stavem přejmenovávat ručně. Pak se můžeš vrátit k libovolnému uloženému bodu. Doporučuji předem vyzkoušet, WherIGo by teoreticky při této operaci mohl spadnout, třeba pro nedostatek paměti.
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů