Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Jaký mobil?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
32 odpovědí na toto téma

#1 zokej74

zokej74

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 26 duben 2012 - 11:06

Ahoj, jsem naprostý začátečník a chtěl bych se věnovat gc, Jelikož si musím pořídit nový mobil, na gps nebude peníz a tudíž si budu muset vystačit s mobilem, prosím tedy o radu jaký aparátek zvolit. Děkuji za vaše rady.
  • 0

#2 bucifal-cz

bucifal-cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 61 příspěvků(y)

Publikováno 26 duben 2012 - 11:14

Záleží kolik chceš investovat do mobilu.....
  • 0

#3 zokej74

zokej74

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 26 duben 2012 - 11:20

Cca 6000 kč
  • 0

#4 bucifal-cz

bucifal-cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 61 příspěvků(y)

Publikováno 26 duben 2012 - 11:26

Pak záleží na jakej operační systém si zvyklej.Já sem nokiácký a symbien.Ale plno lidí zase Android a v něm třeba c:geo program,Na android je více věcí no .Třeba já ted prodávám nové ZTE skate s androidem za 3 litry, tak zvaž
  • 0

#5 kolombo

kolombo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 543 příspěvků(y)

Publikováno 26 duben 2012 - 11:27

zokej74 napsal/a:
Cca 6000 kč


Asi nějaký s GPS nebo alespoň s možností použít externí BT GPS modul.

Já mám Nokia E52 a vyhovuje, jen baterie, v GPS provozu, je na jeden den.

Když si dáš vyhledávání podle možností mobilu u operátora, tak Ti vypadnou přijatelné typy.

A raději si rovnou odpověz na otázku: Datový tarif, jaký a za kolik ....

Protože půvab hledání s mobilem jsou hlavně ON-LINE data !!!!
  • 0

Miroslav Kolombo, k.t.

Garmin Oregon 600

N50 45.701 E015 05.508

ICQ: 343-044-770

kolombo@kolombo.cz


#6 mkacer

mkacer

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 příspěvků(y)

Publikováno 26 duben 2012 - 11:43