Přejít na obsah


Fotka

Flashovani Etrex Legend


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
10 odpovědí na toto téma

#1 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 18 srpen 2006 - 18:43

nevite nekdo o programku, kterym by se dal nahrat novy FW aniz by se musela GPSka zapinat? nejak tam prece poprve museli ten FW nahrat, takze urcite existuje .. diky diky
  • 0

#2 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 18 srpen 2006 - 22:51

nevite nekdo o programku, kterym by se dal nahrat novy FW aniz by se musela GPSka zapinat? nejak tam prece poprve museli ten FW nahrat, takze urcite existuje .. diky diky


Nejsem odborník, ale obávám se, že první ROM se flashuje do čipu už na výrobní lince.

Něco se nepovedlo?
  • 0

#3 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 18 srpen 2006 - 22:51

nevite nekdo o programku, kterym by se dal nahrat novy FW aniz by se musela GPSka zapinat? nejak tam prece poprve museli ten FW nahrat, takze urcite existuje .. diky diky


Nejsem odborník, ale obávám se, že první FW se strojově flashuje do čipu už na výrobní lince.

Něco se nepovedlo?
  • 0

#4 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 24 srpen 2006 - 20:10

Nejsem odborník, ale obávám se, že první ROM se flashuje do čipu už na výrobní lince.

Něco se nepovedlo?

ale ne jen mi nefungovala gpska a nechelo se mi cekat na reklamaci, tak sem to chel zkusti preflashovat :).. kdyz jsem ten elektrotechnik :) .. ale uz mam novou funkci takze se flashovat nemusi
  • 0

#5 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 25 srpen 2006 - 11:04