Přejít na obsah


Fotka

spoiler foto


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
11 odpovědí na toto téma

#1 Bobr_

Bobr_

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 příspěvků(y)

Publikováno 29 July 2012 - 8:20

Ahoj nejsem žádnej odborník na GG - rád bych, ale použil export spoiler fotek do navigace - mám montanu. Nejsem schopen nastavit plugin, tak aby se vyexportovaly fotky. Adresář, kam se to má ukládat se vytvoří, ale zůstane prázdnej. Prostě se v těch nastaveních motám a utápím. Mohl by někdo, komu tento export funguje poslat nastavení, které má? Všechny pro někoho jasné věci mohou být u mě problémem. Kešky pro které to chci obsahují fotky. mám v GG vytvořenou databázi do níž jsem natáh gpx soubor z PQ. A prosím nepište, že si to mám najít na wikipedii, ve starých tematech, ... To co potřebuju jsem nikde neobjevil.
  • 0

#2 gord

gord

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6631 příspěvků(y)

Publikováno 29 July 2012 - 9:21

Pokud se ti neulozi zadny obrazek do adresare, znamena to, ze zadny nebyl nalezen. To muze mit nekolik pricin, ale odhadoval bych, ze to bude nejspis jmenem obraku, ktere maji byt zpracovany. Vezmi namatkou jednu kesku ze seznamu a podivej se, zda v seznamu obrazku v listingu je nejake jmeno, ktere odpovida nastaveni promenne SPOILER_PATTERN.
  • 0

MHD/PID vybranych mest CR jako POI (diskuse)
GeoGet:
- OwnMaintenance - prehled udrzby vlastnich kesi - v1.1.3 (diskuse)
- Combine 2 - automatizace opakovanych cinnosti (diskuse, dávky)
- Spoiler - uložení spoilerů do GPS jako POI (diskuse)

- Stator - statistiky y GeoGetu (diskuse)

- Náhrada GJ legálními postupy

 


#3 Bobr_

Bobr_

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 příspěvků(y)

Publikováno 29 July 2012 - 9:52

pro jistotu tam mám jen *
  • 0

#4 LudaL

LudaL

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1199 příspěvků(y)

Publikováno 29 July 2012 - 11:55