Přejít na obsah


Fotka

TB po jakém čase uložit


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
18 odpovědí na toto téma

#1 Dubaci-JM

Dubaci-JM

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 příspěvků(y)

Publikováno 23 srpen 2012 - 8:56

Zdravím. Rád bych se zeptal, po jakém čase je obvykle zvykem uložit vyzvednutý TB do nějaké další keše? Jeden kolega totiž si vezvedl TB, nejdřív jej téměř 14 nelogoval (musel jsem ho kontaktova,t aby tak učinil) a teď jej stále drží u sebe. Jsem nováček a nevím jak to chodí. Ptám se dřív než mu budu znova psát e-mail. Předem díky za rady. D-JM
  • 0

#2 vitaj

vitaj

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 11 příspěvků(y)

Publikováno 23 srpen 2012 - 9:02

Na tohle se nedá přesně odpovědět. Je slušností nedržet u sebe putovní předmět moc dlouho, ale někdo si TBčko stáhne k sobě a pak s ním jezdí po keších (resp. loguje keše a přitom na ty TB dává log, že je navštívilo taky). TBčkům pak naskakují kilometry a místa, kam se podívaly. Hloupé samozřejmě je, když si ho někdo vezme k sobě a pak o něm měsíc nevíš. Mělo by být aspoň pravidlem, aby si ten kdo TB vyzvedne z keše tento kousek zalogoval k sobě. No ale upřímně, kdo má čas hned po výletu jít k počítači a logovat kousek kovu. Rozumný termín pocitově je tak do dvou dnů.
  • 0

#3 Dubaci-JM

Dubaci-JM

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 příspěvků(y)

Publikováno 23 srpen 2012 - 9:23

čas měl. když má čas logovat keše, a ne zrovna málo(95 kousků), myslím že může i kus plechu. Takže, můžu se mu připomenout??
  • 0

#4 Raraku

Raraku

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 474 příspěvků(y)

Publikováno 23 srpen 2012 - 9:25