Přejít na obsah


Fotka

Geoget - jedna databáze a více nálezců


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
16 odpovědí na toto téma

#1 LBD945

LBD945

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 43 příspěvků(y)

Publikováno 04 září 2012 - 11:35

Ahoj, používám gegoget, ale využívám z něj asi jen malou část jeho schopností a jsem tedy spíše začátečník v jeho používání. Chci se zeptat, jak nejlépe řešit tento požadavek. Původně jsme jako rodina byli jeden tým, mám v geaogetu založenou jednu databázi, do které si stahuji keše a zapisuji řešení mystérek včetně přidání nových waypointů (stage, finálky apod.). Před časem se osamostatnilo jedno káčátko a na sebe má odlovenou jen část keší. Rád bych, aby měl k dispozici v geogetu stejný seznam keší (včetně těch finálek), jako mám já, ale viděl tam zeleně jen své nálezy (a zobrazit mapu apod.). Udělal jsem kopii databáze a ručně mu tam nasázím jeho nálezy s tím, že do budoucna by si je tam zapisoval už sám. Ale neřeší to situaci, že když se objeví nová keš nebo nějakou vyluštím, tak bych to musel zapisovat dvojmo - u mě a u něj. Jak nejlépe sdílet vše vyjma údajů o nalezení keše? Díky za náměty.
  • 0

#2 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 290 příspěvků(y)

Publikováno 04 září 2012 - 11:43

Já bych zkusil udělat v Combine skriptík, ketrý by z mé aktuální databáze udělal kopii, v té kopii odmazal nálezy a vyexportoval do Geoget v2 GPX. Tohle bych pak nechal importovat to káče. Tím bych měl zajištěné že všechny doplněné informace by tam zůstaly a přitom jemu by zůstaly jeho nálezy.
  • 0

#3 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 11 450 příspěvků(y)

Publikováno 04 září 2012 - 11:58

Nebo jeste lepe, vzal bych ten exportni skript, zkopiroval bych si jej, a zrusil bych v nem zapisovani informace o nalezu. A tim bych pak exportoval data pro to kace.
  • 0

#4 LBD945

LBD945

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 43 příspěvků(y)