Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Dakota 10 vs. Dakota 20


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
31 odpovědí na toto téma

#1 KafikCZ

KafikCZ

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 20 září 2012 - 19:41

Ahoj kačeři, prvních pár kešulí jsem odlovil s autonavigací, ale není to ono. K vánocům si chci koupit něco vhodnějšího pro účely lovení. Rozhoduji se mezi Garmin Dakota 10 a Garmin Dakota 20. Našel jsem rozdíly v tom že 20 má navíc slot na kartu a integrovanej kompas(nevim jak se to přesně píše). Chtěl bych se zeptat jestli je o tolik lepší, než kompas podle družic. A taky co mi doporučujete spíš. Lovím jen pro zábavu a odlovím pár kešulí hlavně přes prázdniny a přes víkendy. Do ciziny lovit nejezdim a asi ani nebudu. Spíš jen když někam jedu tak při tom něco odlovím. Taky koukám na cenu, jsem jen student. Děkuji za rady.
  • 0
Zacinam takze obcas tapu v pojmech :(

#2 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 11 450 příspěvků(y)

Publikováno 20 září 2012 - 19:54

Pri pohybu se pouziva tak ci tak smer podle 'druzic' (tedy porovnavanim predchozi a soucasne polohy). elektromagneticky kompas se pouzije az tehdy, kdyz se zastavis, takze vyse zminena metoda nelze pouzit. Pokud ozelis to, ze ti kompas ukazuje jen pri tvem pohybu, vykasli se na kompas. Je dost drahy na to, ze jej stejne vyuzijes jen jednou za cas. Krom toho, Dakota10 je zrovna docela hodne levna.
  • 0

#3 siri

siri

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 66 příspěvků(y)

Publikováno 20 září 2012 - 20:11

Nedávno se to tady řešilo, mrkni na tohle téma, kde najdeš odpovědi na tvoje otázky: http://www.geocachin...ort=&rowstart=0
  • 0

#4 KafikCZ

KafikCZ

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 20 září 2012 - 21:11