Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Aplikace Geocaching Live


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
26 odpovědí na toto téma

#1 Nyny_cz

Nyny_cz

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)

Publikováno 28 duben 2013 - 22:03

Dobrý den, jsem nováček, zaregistroval jsem se tady a na geocaching.com, stáhl do své Lumie 920 aplikaci Geocaching Live viz: http://www.windowsph...0d-dd2907808b33 a přihlásil se. Všiml jsem si ale, že když si dám výpis keší v mém oklí, tak v té aplikaci v mobilu je kešek míň, jsou tam jen ty tradiční, ale v mém okolí na webu jsou třeba i ty z hádankou. Proč tomu tak je? Mám něco špatně nastavené?
  • 0

#2 kulhal

kulhal

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 840 příspěvků(y)

Publikováno 29 duben 2013 - 2:13

Asi máš nastaveno zobrazování jen tradičních keší. Na úvodní obrazovce ťukni vlevo nahoře na Menu, pak Nastavení a někde uprostřed je přepínání filtru Pouze tradiční nebo Všechny.
  • 0

#3 Roman_Jaromer

Roman_Jaromer

    Roman_Jaroměř

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 739 příspěvků(y)

Publikováno 29 duben 2013 - 7:01

Nebude to nějakým tím omezením pro stahování BM členů v GC.Live? Sám nevím, nemám zkušenosti, jen jsem o tom něco tady myslím četl a matně si vzpomínám.
  • 0

#4 LudekV

LudekV

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 771 příspěvků(y)

Publikováno 29 duben 2013 - 9:26

Pro Geocaching Live (všechny aplikace využívající tuto službu) platí omezení, stručně shrnutá zde
http://www.adrake.cz...id=user:faq:web
  • 0

a : Drake - vše potřebné pro (offline) geocaching na Android
Stránka projektu na GitHubu - požadavky a reklamace
PocketDrake - vše potřebné pro (offline) geocaching na PDA (WindowsMobile)


#5 Nyny_cz

Nyny_cz

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)

Publikováno 29 duben 2013 - 9:38

Děkuju za vysvětlení, teď už je mi to jasné.
  • 0

#6 karel.haje

karel.haje

    karel.haje

  • Members
  • PipPipPip
  • 53 příspěvků(y)

Publikováno 29 duben 2013 - 11:59