Uživatelsky jednoduché cyklowigo
#1
Publikováno 10 May 2013 - 13:02
#2
Publikováno 10 May 2013 - 13:15
http://www.urwigo.co...jekty&Itemid=25
#3
Publikováno 10 May 2013 - 14:33
Ahoj,Maxinoha napsal/a:
Ahoj, doporučuji použít jako základ tento vzorový projekt: Jednoduchý turistický průvodce
http://www.urwigo.co...jekty&Itemid=25
jasně, na to už jsem dávno koukal a z těch vzorových příkladů jsem se trochu učil.
Takhle lineárně to chci mít taky, ale s tím, že ten kdo to hraje je cyklista, který se pohybuje rychleji a nechce zastavovat, tedy nemá čas na to klikat aby se koukal kam má jet, zvlášt ne ve městě.
Zajímá mě, jak jsem psal, jestli není nějaké to řešení proti tomu aby gps či mobil usnul a wigo tak přerušil. Tuším že když je zaplá navigace k nějaké zone tak se to neuspává, ale myslím že nejde udělat aby to navigovalo automaticky bez toho, aniž by to hráč musel ručně zapnout, nebo to jde udělat? Bylo by to asi ideální.
Ještě dotaz vedle, protože se mi něco nezdá. Mám aktivni zonu 1, po vstupu do ni se aktivuje zona 2 a pak je prikaz "zobrazit detaily objektu - zona 2" . Ale při přehrání wiga v tom playeru se mi při vstupu do jedničky zaktivuje dvojka ale už se mi neukáží její detaily. Když ale dám nejdřív aktivaci dvojky, pak nějaký dialog a po odkliknutí zobrazit detail dvojky tak to jde. Jak to? Nejde to bez toho dialogu? Jen aby se po příjezdu do zony 1 ukázal detail zony 2 bez nějakého klikání?
#4
Publikováno 10 May 2013 - 14:51
#5
Publikováno 10 May 2013 - 14:58
A Oregon nijak neusíná, jen se mu zhasíná podsvícení displeje.
A i to se dá vypnout, dokonce to dle mých zkušeností přispívá ke stabilitě Wherigo hry.
#6
Publikováno 10 May 2013 - 18:36
#7
Publikováno 10 May 2013 - 19:18
#8
Publikováno 10 May 2013 - 20:03
#9
Publikováno 10 May 2013 - 22:59
kulhal napsal/a:
Taky jsem se kdysi zaobíral nápadem udělat cyklistickou Wherigo keš. Cyklokeše totiž rád hledám i zakládám, a mým ideálem je právě taková keš, kdy si člověk může plynule užít trasu a nemusí se otravovat hledáním indicií a výpočty. Taky jsem měl pocit, že právě Wherigo by mohlo takový zážitek zprostředkovat, ale pak jsem to nechal plavat. Dospěl jsem totiž k názoru, že Wherigo je pro tenhle účel nevhodné. Mnohem lepší je jednoduchá multina, kdy se jede po předem známé trase od bodu k bodu, indicie jsou jasné, u waypointů může být přímo v GPS zapsaná krátká instrukce typu "na křižovatce jeď doleva" a na závěr je jednoduchý výpočet. U Wheriga navíc přistupují další nevýhody - nelze během hry používat mapu k orientaci, nelze hledat další keše (anebo musím neustále ukládat, opouštět a znovu spouštět hru), neustálé riziko zhroucení hry (nejlíp těsně před finálkou), zbytečné technické manipulace (nahrávání hry), vyloučení části hledačů, kteří nemají buď ten správný přístroj nebo technické schopnosti... Zkrátka, vytvořil bych sice technickou libůstku, ale v konečném důsledku bych se vzdálil svému ideálu jednoduché keše, jejímž cílem není trápit lidi ale představit jim zajímavou cyklotrasu.
Tím tě nechci odrazovat, když už ne cyklisté tak milovníci Wheriga to ocení. je to jen můj pohled na věc...
No máš jistou pravdu, taky v tom vidím ty jiné technické problémy. Já to zatím přesto chci zkusit. Cílím spíš na běžné cyklisty, kteří tu trasu běžně jezdí a projdnou si ji zpříjemní krabkou na konci a nebo pak na ty, kteří na kole jezdí minimálně a tady na pohodové rovné trase kterou zvládne každý, si to můžou zkusit. Není to tak dlouhé. No řekněme že to nebude v jistém smyslu až tak jednoduchá keš, ale bude to jednoduché wigo. Uvidím jak to půjde, stejně se s tím teprve stále učím.
Každopdádně dík z anázor!
zvedavkanocni:
No asi nejsem ten správný kdo by na to znalecky odpověděl, ale to všechno spočívá v možnostech tohoto typu keše. Wherigo je to taky proto, že to je už jakási hra kterou ti gps přehrává, nepřehráváš si ji sama jako když chodíš po multině. Už jsem viděl wigo kde se jede kdesi daleko autem, kde se jen na čas běhá a nebo kde se jen téměř sedí a luští hádanky... Asi jako mystery keše, ty mají taky velmi širokou škálu provedení.
#10
Publikováno 11 May 2013 - 8:38
Hra je postavená tak, že celou dobu letu naviguje, ale přitom není potřeba po celou dobu na GPS šáhnout - stačí jen sledovat displej.
Jak to udělat je trochu složitější a není to na vysvětlení na fóru navíc někomu kdo zatím žádnou wherigo zatím neudělal a neuvědomuje si širší souvislosti s laděním v terénu.
Doporučuji začít nějakou jednoduší variantou hry, tu odladit a teprve pak do hry přidávat složitější prvky jako například "automatickou navigaci". Jinak já jsem použil pro automatickou navigaci na každé zóně (otočném bodě) jak událost při přiblížení tak událost při vstupu do zóny, při výstupu ze zóny a k tomu 2 časovače a obrázky s větším textem namísto namísto standardního malého textu.
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů