Přejít na obsah


Fotka

Turistické eventy


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
191 odpovědí na toto téma

#181 Dan-Sam

Dan-Sam

    Cestovatel a turista

  • Members
  • PipPipPip
  • 712 příspěvků(y)

Publikováno 24 February 2015 - 15:23

Jen abychom byli přesní: Pokud si správně pamatuji, Lab Cache byla poprvé zveřejněny na Mega Sweden FAD 2013 (GC4DX9Y) dne 2. 11. 2013. Do dneška tedy rok a necelé čtyři měsíce.

 

Zbytek: samocenzura.


Tento příspěvek byl upraven od Dan-Sam: 24 February 2015 - 15:25

  • 1

#182 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4290 příspěvků(y)

Publikováno 24 February 2015 - 17:22

Dokázali jsme vyjednat něco s GS. Třeba české turistické mapy, když celému zbytku světa stačí Googlemaps.

Něco takového si vyjednali i jinde...

Finsko: Eniro.fi street map
Finsko: Karttapaikka.fi topographic map
Polsko: Automapa
Holandsko: Map24
Nový Zéland: Multimap.com map
Portugal: IGEOE Maps
Španělsko: Goolzoom
USA: MSR Maps (Formerly Terraserver)
USA: MyTopo Maps
Velká Británie: Streetmap.co.uk
  • 0

#183 Roman_Jaromer

Roman_Jaromer

    Roman_Jaroměř

  • Members
  • PipPipPip
  • 2739 příspěvků(y)

Publikováno 24 February 2015 - 20:22

Mozna, ze se nejaka nova ikonka prece jen vyskytne, akorat se obavam, ze to nebude opet dosazitelne pro kazdeho. Jak mozna vite, GS konci s Block Party eventy (letos je posledni takovy event), takze casem prijde urcite s novou ikonkou, aby nalakal do Seattlu znovu plno kaceru. Uz tu byl "lost and found celebration event", pak "block party", takze ocekavam neco noveho (vesmes pro amiky).

 

Přesně to jsem si říkal. Každá blbost v Seattlu bude mít svou vlastní ikonu (jako třeba GC24GYW, pár eventů Block Party pro ty, co bydlí blízko a teď asi něco nového)... Trochu mě překvapuje, na jaké blbosti GS vynakládá energii.


  • 0

#184 Lilac VIRGIN

Lilac VIRGIN

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 73 příspěvků(y)

Publikováno 25 February 2015 - 9:53

Normální marketing bych řekla. A na tom snad není není nic nepochopitelného. Podobné "bonusové" akce pro věrné i nové zákazníky už dnes dělá snad téměř každá firma a to bez ohledu na její velikost nebo místo podnikání. A většinou se to děje v místě hlavního sídla nebo nějaké významné pobočky ;) 

 

Vím, že se to tady některým moc nelíbí, ale GC je prostě také jen jedna z globálně působících společností. Navíc je to tak, že její hlavní přímy jsou z domovských států tudíž je celkem přirozené, že největší reklamní aktivity podniká právě tam :D 

 

Až budou v ČR generovat obdobné zisky jako v USA tak zcela jistě začnou hru přizpůsobovat více zdejším podmínkám, ergo přáním českých hráčů :rolleyes:    


  • 1

#185 Smrk

Smrk

    proti proudu

  • Members
  • PipPipPip
  • 4547 příspěvků(y)

Publikováno 25 February 2015 - 10:53

 

Až budou v ČR generovat obdobné zisky jako v USA tak zcela jistě začnou hru přizpůsobovat více zdejším podmínkám, ergo přáním českých hráčů :rolleyes:    

 

Myslím,že když si země seřadí podle zisku, budeme hodně vysoko, odhadoval bych to tak na čtvrté/páté místo. Do toho by se taky dala započítat dobrovolná výroba desetitisíců keší, které pak u nás loví i ti zájmoví Američani. Chtějí začít hrát, podívají se na mapu kolem domova, pak si vzpomenou, že za tři měsíce pojedou do Prahy, kouknou i tam a řeknou si, že je to super hra...

 

A pro Kulhala: argumenty by byly, ale obávám se, že naše záliba ve statistikách, filtrování a účast jen na některých typech eventů, plnění nejrůznějších challenge keší a podobně by Američanům nestačily, protože by to jednoduše nepochopili. Stejně jako nechápeme jejich zálibu v tradičkách metr od cesty a neoblibu multin.


  • 2

#186 Jacka

Jacka

    Zlobení je dovoleno :D

  • Members
  • PipPipPip
  • 3564 příspěvků(y)

Publikováno 25 February 2015 - 12:01

Vím, že se to tady některým moc nelíbí, ale GC je prostě také jen jedna z globálně působících společností. Navíc je to tak, že její hlavní přímy jsou z domovských států tudíž je celkem přirozené, že největší reklamní aktivity podniká právě tam :D

To by samozřejmě bylo zcela legitimní, kdyby svou image nezakládali na tom, že jsme tady všichni dohromady parta kamarádů a děláme to všichni dobrovolně a zdarma, jen pro čirou radost ze hry.


  • 1

#187 k-lord

k-lord

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1874 příspěvků(y)

Publikováno 25 February 2015 - 12:26

 

Navíc je to tak, že její hlavní přímy jsou z domovských států tudíž je celkem přirozené, že největší reklamní aktivity podniká právě tam :D

 

Amerika uz davno neni hlavnim zdrojem prijmu pro GS, tim je uz nejakou dobu Evropa v cele s Nemeckem. Navic to neni o reklame, ale o tom, ze je pro ne jednodussi publikovat novou ikonku a cekat, ze prijedou davy za nimi (nic je to nestoji, narozdil toho, kdyby meli neco takoveho usporadat v Evrope). Jeden event urcite neni pro marketing GS to podstatne. Oni potrebuji cilit na statisice az miliony ne na par set kaceru, co dorazi do Seattlu.


  • 2

#188 kulhal

kulhal

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 840 příspěvků(y)

Publikováno 25 February 2015 - 12:40

Groundspeak samozřejmě dobře zná marketingovou sílu ikonek, a pro svoje akce to rád využívá. Nijak mi to nevadí – hře to neškodí a vynaložené úsilí na nakreslení nové ikonky je minimální, takže se nedá říct, že kvůli změně Block Party na „Block Party #2“ stojí práce na jiných projektech. To má úplně jiné důvody.
 
Jak píše k-lord, velikost amerického „geotrhu“ bych moc nepřeceňoval. Ano, je to velká země, ale naši posedlost krabičkami neznají. Protože tam pracovně jezdím poměrně často tak mám možnost sledovat stagnaci a možná i postupný úpadek celé hry. Keše tam sice jsou, ale skoro nikdo je nehledá. Řekl bych, že se jim podařilo otrávit sami sebe nudou powertrailů a městských krabiček o ničem. Příklad: Vloni v únoru jsem si v kopcích nad Malibu Beach našel pár keší. Je to jen pár kilometrů od centra Los Angeles, nádherný výhled na Tichý oceán, udržovaná turistická stezka s informačními tabulemi. Každých 200 m keš, začátek powertrailu táhnoucího se kilometry daleko (viz obrázek). No a např. GC333P5 našlo po mně za celý rok jen šest lidí. A není to proto, že jsou Amíci líní a že je to daleko od parkoviště – po trailu se pohybovala spousta výletníků - turistů, běžců, rodin s dětmi. A jiná keš ze stejného dne: GC1A2KZ. Je to na jednom z nejturističtějších míst L.A., pár kroků od promenády v Santa Monice, opět super výhled na pláž a oceán, vedle krásný park plný lidí  – a má celých 18 nálezů za poslední rok, z toho odhadem polovina turistů z Evropy.
 
Eventů jsem v USA navštívil jen pět: Dvakrát GPS Maze, Block Party v Seattlu, Maker Madness event v Kentucky a jeden místní sraz v Ohiu – geosnídaně v klasickém bistru na kraji města. Všechny byly velmi „neadrenalinové“ a „neakční“, ale je to jen malý vzorek, takže nedokážu kvalifikovaně posoudit jestli většina eventů v USA je právě takových.
 
86e3edd2-d941-4ce5-98c7-a96acee4b248.png

  • 6

#189 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4091 příspěvků(y)

Publikováno 25 February 2015 - 13:10

 

Groundspeak samozřejmě dobře zná marketingovou sílu ikonek...
 

Neřekl bych. Třeba suvenýry za státy vymyslel, ale opět nedotáhl, ani v Evropě. A to by tahák snad byl taky, přitom má suvenýr kdejaký přiblblý megaevent a státní svátek (americký) na Pí.


  • 1

#190 Smrk

Smrk

    proti proudu

  • Members
  • PipPipPip
  • 4547 příspěvků(y)

Publikováno 25 February 2015 - 14:13

 

... Řekl bych, že se jim podařilo otrávit sami sebe nudou powertrailů a městských krabiček o ničem. 

 

To je pěkná věta :-)


  • 7

#191 k-lord

k-lord

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1874 příspěvků(y)

Publikováno 25 February 2015 - 17:39

Eventů jsem v USA navštívil jen pět: Dvakrát GPS Maze, Block Party v Seattlu, Maker Madness event v Kentucky a jeden místní sraz v Ohiu – geosnídaně v klasickém bistru na kraji města. Všechny byly velmi „neadrenalinové“ a „neakční“, ale je to jen malý vzorek, takže nedokážu kvalifikovaně posoudit jestli většina eventů v USA je právě takových.

 

Muzu potvrdit, ze vetsina eventu je prave takovych. Napriklad v roce 2010 byl v celem Coloradu jen jeden turisticky a jeden vzdelavaci event proti desitkam hospodskych, restauracnich a jinych "party" eventu. V jinych statech to bylo podobne.


  • 0

#192 k-lord

k-lord

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1874 příspěvků(y)

Publikováno 25 February 2015 - 17:46

To je pěkná věta :-)

 

Bohuzel se ale pravdivost te vety odrazi i v uvazovani GS. Amiky nebavi wheriga, tak je prestaneme podporovat. Amici remcaji ohledne fotek u earthek, tak je zrusime. Labky je asi taky moc nechytly, tak to nechame usnout. Nazor Evropanu je zajima az na druhem miste.


  • 8




1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama