Přejít na obsah


Fotka

Oprava databáze


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
5 odpovědí na toto téma

#1 prfo_cz

prfo_cz

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 příspěvků(y)

Publikováno 10 duben 2014 - 16:21

Zdravím,

používám aplikaci a:drake a synchronizuji geogetí databázi mezi PC a mobilem. Asi to není úplně to pravé ořechové, v databázi mám nyní cca 3000 kešek (což snad není zas tak moc) ale havarují mi všechny exporty - většinou to napíše jen nějakou obecnou chybu buffer overflow - zřejmě je tam něco nekorektního - možná nekorektní zápis od a:draku. Existuje nějaká cesta , jak zjistit, na kterém záznamu to spadne? Abych příslušnou kešku smazal nebo nějak zaktualizoval a tím uvedl do korektního stavu. Případně hledám nějaký nástroj na prověření/opravu databáze.

Zkoušel jsem z menu geogetu:

Pluginy -> Oprava Databáze ->

- Kontrola integrity databáze : OK

- Oprava Vadných logů - 0 opraveno

- Odstranit vadné waypointy - 0 odstraněno

- Oprava opuštěných záznamů - žádné hlášení

- Obnovení pomocných informací - Buffer Error, Routine: PLUGINSTART

 

Při pokusu o export databáze:

formát Geoget GPX v2

[Sript Runtime Error] gpxgeoget2.gge.pas

Exception: Buffer Error

Routine: EXPORTPOINT

 

Díky za radu

 


  • 0

#2 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 11 450 příspěvků(y)

Publikováno 10 duben 2014 - 16:45

Velmi pravdepodobne je tam nekde spatne zakomprimovany nejaky listing. Nejake starsi verze a:drake ukladaly prazdny listing jinak, nez Geoget ocekaval, a pak se to presne takto projevuje.

 

Asi bude nejjednodussi na to napsat nejaky dalsi fix skript.


  • 0

#3 bossno

bossno

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 148 příspěvků(y)

Publikováno 02 červenec 2014 - 9:45

Ahoj mám podobný problém.

Při načítání databáze (celá ČR )to běží parádně cca 500 keší před koncem načítání se to sekne a stojí to tam cca 5 min.

píše:

"Chvíli počkejte, prosím!

50275/50697"

Někdy pomůže skript Optimize database speed, ale ne po každé.

Počítač je dost silnej, procesor je tak na 5%, system WinXP, chkdsk jsem dělal.

Mám pocit že je v databázi nejakej vadnej listing, jak ho najít?

která keš má číslo 50257?

To číslo se samozřejmě mění podle druhu filtru ale vždy je to na konci.

Díky za pomoc


  • 0

#4 prfo_cz

prfo_cz

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 příspěvků(y)

Publikováno 02 červenec 2014 - 10:02

No já nakonec databázi vyčistil/opravil ručně - a že těch chyb tam bylo :(

Pustil jsem export - ten někde zkolaboval, pak jsem vytvořený export otevřel v nějakém editoru (já použil Notepad++) a zkontroloval, kde to skončilo. Export probíhá sekvenčně, takže buďto byla chyba ještě v tom záznamu, který je tam byl částečně vyexportován - pak většinou pomohlo stahnout znova logy, nebo aktualizovat kešku v geogetu - nebo v následném - v seznamu geogetu. Několikrát pomohlo až vymazání kešky z databáze a nový import.


  • 0

#5 bossno

bossno

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 148 příspěvků(y)

Publikováno 02 červenec 2014 - 10:17

no jo, jenže mě se to neseká při exportu. Asi mě nezajímá oblast kde leží.


  • 0

#6 bossno

bossno

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 148 příspěvků(y)

Publikováno 02 červenec 2014 - 13:15

Tak už jsem na to přišel.

Mám problém pokud zobrazím sloupec s nějakým tagem, pak se to strašně zpomalí.

Stačí elevation.

I při nové instalaci. Jak přidám sloupec, začne se to sekat.

Čím to?


Tento příspěvek byl upraven od bossno: 02 červenec 2014 - 13:16

  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama