Přejít na obsah


Fotka
* * * * * 1 Hlasů

Jsem v koncích


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
18 odpovědí na toto téma

#1 kakao2412

kakao2412

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 28 březen 2015 - 15:33

Ahoj, není to tak dlouho co jsem začal lovit. Moje první keška byla na sněžce díky kamarádovy. Teď jsem stáhnul appku, rozluštil šifru a nevím co dál. Šifra byla složená ze šipek, vyšli mi z toho čísla, ale ty nevím jak použít..poradíte mi někdo prosím.


  • 1

#2 kakao2412

kakao2412

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 28 březen 2015 - 15:35

Mimochodem jde o cach Pecka Celoročka (GC2GJ8F) a to taký nevím co je :D ANO jsem lama začátečník


  • 0

#3 KulisekW

KulisekW

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 038 příspěvků(y)

Publikováno 28 březen 2015 - 15:54

1) Ach ten češtin, se mnou sice být taky katastrofa, ale občas po sobě stačí číst. ;) (promiň, že rýpu, já musel)

2) Čísla použij jako souřadnice. Buďto jsou souřadnice celé, nebo máš jen jejich část a pak ji tedy dosaď. Ale na první pohled se mi zdá, že čísel u téhle keše by mělo vyjít dost, aby z toho byly na první pohled odvoditelné souřadnice v klasickém formátu N xx° xx,xxx' a E yy° yy,yyy'. :)


EDIT: Koukal jsem na tu šifru. V prvním řádku získáš čísla ABCDEFG a ve druhém čísla HIJKLMN.
Souřadnice tedy jsou: AB° CD,EFG' HI° JK,LMN'.

Tento příspěvek byl upraven od KulisekW: 28 březen 2015 - 18:13

  • 4

#4 MikiHamza

MikiHamza

    MikiHamza

  • Members
  • PipPipPip
  • 539 příspěvků(y)

Publikováno 28 březen 2015 - 17:07

Ta cestina je vkutku myteriosny jazyk. Sorry.