Napájeni je primárně z cigaretového zapalovače. Ja sám jsem měl několik roků kameru za zrcatkem a odtud se mi dolu vzduchem plácal kablík k zásuvce zapalovače. Teprve letos v tétě jsem se konečne dostal k tomu, že jsem kablík protáhl sloupkem dolu a pod volantem k té zásuvce a od té doby nějak netuším zda ta kamera tam jestě je ( je tam). Jinak některé firmy dělaji ke kameře takovy inteligentní napájecí modul, ktarý sám odpíná kameru po cca 10-ti minutách, poté co se auto přestane hýbat a zas zapne když je nějaky pohyb s autem.
Normálně to chce 12V cca 200mA kdekoliv v autě, nahoře je většinou osvětlení a tam je k dispozici trvale 12V. Ale chce to odpínání té kamery, jinak vycucne po pár dnech akumulátor. To odpínání je nejlépe nějaké automatické, chce to prostudovat návod ke kameře, zda to umi sama od sebe, nebo má vypínač, nebo ne. Pokud se napájí ze zásuvky cigaretového zapalovače, tak je to odpínání v dnešních autech automatické, ale pak zas nemůže fungovat to otřesové čidlo na zapnutí kamery.
P.S. souhlas, ty IR diody na noční přisvětlení jsou jen na parádu, nebo na přidání odrazu od předního skla . Na větší vzdálenost než 3m nemůžou fungovat
.