Ahoj chtěl jsem se zeptat, jsem naprostý začátečník v cachingu. Mám PDA Asus Mypal 639, myslíte, že existuje nějaký software (mam jen TOM TOM 5 s automapou ČR,Maďarsko,SR,Polsko) s kterým bych mohl caching provozovat. Zatím jsem jen četl články, ale ještě jsem se na hledání nevydal. Poraďte prosím co a jak????? Díky Jirka
Jaky software do PDA ASUS
Publikováno 13 duben 2007 - 23:28
Publikováno 14 duben 2007 - 7:30
Publikováno 14 duben 2007 - 13:03
Publikováno 14 duben 2007 - 19:36
Mame take Asus (konkretne jiz obstarozni 730W) a pouzivame beelinegps - je to paradni SW na dohledani mista kesky... Jen k nemu mame dotaz - kdyz si do nej "nahrnu" vsechny ceske kesky, je v podstate nepouzitelny - je hrozne pomaly. Napadlo me si rozdelit kesky na Cechy a Moravu - ale nevim, jak to v GSAKu docilit :-(
Poradi nekdo? Diky moc predem.
Publikováno 14 duben 2007 - 20:41
Publikováno 14 duben 2007 - 22:50
Zdravím.
Taky mám ASUS 636N - velice dobrá mašinka. Do auta mám TOM TOM 6 - velice dobrý. Pro dohledání používám GPS Tuner 5.0. Jsem s ním velice spokojen.
Díval jsem se na RichesseGPS - nevypadá zle.
Díky za typ na GPX Sonar. To je to poslední, co mi zcházelo. Zatím jsem listingy i souřadnice tahal ze Skrýšovače.
Gerdík
Publikováno 15 duben 2007 - 8:08
Publikováno 15 duben 2007 - 12:18
ondy&janule:
Mame take Asus (konkretne jiz obstarozni 730W) a pouzivame beelinegps - je to paradni SW na dohledani mista kesky... Jen k nemu mame dotaz - kdyz si do nej "nahrnu" vsechny ceske kesky, je v podstate nepouzitelny - je hrozne pomaly. Napadlo me si rozdelit kesky na Cechy a Moravu - ale nevim, jak to v GSAKu docilit :-(
Poradi nekdo? Diky moc predem.
Ahoj. Abych v databázi Beeline GPS nemel moc bodu, tak si je v GSAKu
vyfiltruji tak, abych tam mel treba jen 100 keší v oblasti kam jedu...
(Stejne jich vice jak 10 za den neposbiram) Dělá se to tak, že si v
GSAKu oznacim jednu keš jako výchozí bod (Center Point>Current waypoint).