Přejít na obsah


Fotka

eTrex H nebo eTrex Legend ?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
7 odpovědí na toto téma

#1 marv3k

marv3k

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2008 - 20:33

Ahojte, vím že je už tady plno takových článků, a dost jsem jich už i přečetl, ale přece jenom nejsem takový odborník a nevím co koupit. Proto se ptám jestli eTrex H - má lepší citlivější GPS příjmač ale je nemapový, což mi zase nevadí, ale nevím zda je to třeba nebo eTrex Legend - který je sice mapový, ale nemá takovou citlivost ??? Díky všem.
  • 0

#2 Tomaaas

Tomaaas

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 216 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2008 - 20:40

Já mám etrex legend a asi bych ho i doporučil. On nemá zas hroznej příjmač, když už jednou chytíš signál, tak ho jen tak neztratí.A mapy se čas od času hodí.
  • 0

#3 kyknos

kyknos

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2008 - 20:42

To musíš vědět sám, zda a) potřebuješ mapy B) potřebuješ velkou citlivost - chytit signál v hlubokém lese atd. Můj eTrex umí obojí, ale kdybych si měl vybrat, beru asi tu citlivost. Ale já jsem například zvyklý s sebou nosit papírovou mapu tak jako tak. Stejně je stokrát přehlednější než malý displej.
  • 0

#4 marv3k

marv3k

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2008 - 21:01

OK, s klasickou mapou nemám problém. Prošel jsem i školou buzola(kompas) + mapa. Takže orientace v terénu mi nedělá problém. Tzn. že ten eTrex H stačí? Díky
  • 0

#5 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 12 únor 2008 - 22:00