wherigo - bug v builderu (n. playeru?)
#1
Publikováno 17 březen 2008 - 13:52
#2
Publikováno 18 březen 2008 - 14:32
#3
Publikováno 18 březen 2008 - 14:47
function showcoords(cPt) local cN = {math.modf(cPt.latitude)} local cE = {math.modf(cPt.longitude)} return string.format("N%d %02.3f E%d %02.3f",cN[1],cN[2]*60,cE[1],cE[2]*60) enda pak zavolat jen např.
Wherigo.MessageBox{Text=[[Souradnice cache jsou: ]] .. showcoords(zonefinalnistagescache.OriginalPoint),} endStringy z inputu je nejlépe porovnávat nezávisle na velikosti písmen, pak to funguje dobře
if Wherigo.NoCaseEquals(stringvar,"Nalevo" ) then ... endNázvy zón, tásků, itemů a pod nelze za běhu bezpečně měnit - vypadá to se s touto možností se v této fázi nepočítalo. Pokud je potřeba změnit jméno, lze to nahradit dvojicí podobných položek a prohodit pak mezi nimi visibility/active status - a pak to vypadá, jako by došlo k přejmenování.
#4
Publikováno 19 březen 2008 - 1:02
(bohužel ne vše jsem si zapsal)
Ve jménu cartridge nepoužívat podtržítka - byl problém s vnořenýmy scripty (podobně to vadí i u proměnných - viz http://forums.ground...howtopic=188234)
Ve jménu commandů nepoužívat číslice (chtěl jsem je mít prostě pěkně pojmenované typu "Otazka cislo 1" )
Series of Dialog - nepoužívat čárku, po znovuotevření cartridge v builderu hlásí chybu syntaxe, protože to blbě rozparsuje (možná je třeba čárku prefixovat nějakám escapem ?)
#5
Publikováno 19 březen 2008 - 7:19
K těm číslicím v názvu CMD - nezkoušel jsi použít číslici bez mezery, nebo oddělenou třeba jen tečkou (např. "1.save", "2.check" ) ?
Series of dialog - aneb k rozparsovaní zdrojáků - bohužel jsem došel už tak daleko, že Builder používám jen na vytvoření a modifikaci základní konstrukce cartridge, zbytek píšu přímo do lua souboru v texteditoru. Spousta věcí totiž builderem vůbec nejde zařídit A builder dokonce některé konstrukce kódů poškodí i při samotném ukládání do lua file - obvykle proměnné vloží do uvozovek a udělá z nich text, nebo naopak z konstant udělá proměnné odstraněním uvozovek :|
ZCh napsal/a:
Několik mých "poučení z krizového vývoje"...
#6
Publikováno 20 březen 2008 - 1:01
#7
Publikováno 20 březen 2008 - 9:03
Teprve včera jsem tam tuhle volbu zaregistroval, možná jsem se dřív blbě díval, ale spíš je to tam nově.Fénix napsal/a:
owneři, zobrazují se vám uložené hry ve "View Device Logs" ?
Zobrazí se mi pouze:
Cartridge Logs
Page 1 of 0 >
Page 1 of 0 >
Takže si myslím, že je to nedoprogramované.
A bude to zřejmě pro zobrazování logových souborů .gwl které lze volitelně nahrát (kdežto "logování přes uloženou hru" se dělá souborem .gws)
ZCh
#8
Publikováno 20 březen 2008 - 9:23
ZCh napsal/a:
....A bude to zřejmě pro zobrazování logových souborů .gwl které lze volitelně nahrát (kdežto "logování přes uloženou hru" se dělá souborem .gws)
#9
Publikováno 20 březen 2008 - 10:00
Mion napsal/a:
Mám dotaz - má owner u své WIG cge přístup k uploadnutým GWS souborům z logování?
ZCh napsal/a:
....A bude to zřejmě pro zobrazování logových souborů .gwl které lze volitelně nahrát (kdežto "logování přes uloženou hru" se dělá souborem .gws)
to už vůbec ne, podle té dikce by měl mít spíš přístup k dobrovolně nahraným .gwl . Jenže ani ty v současné době nejsou vidět
#10
Publikováno 20 březen 2008 - 10:28
GWL soubory nehodlam nechat vubec generovat. Staci, kdyz se jeden takovy GWL soubor rozsiri do ruky dalsim cacherum a ti pak hned maji k dispozici spravne odpovedi na vsechny potencionalni otazky, co cartridge predklada hraci :|Fénix napsal/a:
...by měl mít spíš přístup k dobrovolně nahraným .gwl . Jenže ani ty v současné době nejsou vidět
#11
Publikováno 27 březen 2008 - 22:55
V playeru jsou mj.
- změny v detekci GPS
- možnost volby umístění adresáře s cartridgemi
- podpora dalších audio formátů...
Byl také zřízen maillist pro informaci o nových verzích - vizhttp://forums.ground...howtopic=189141
ZCh
#12
Publikováno 27 březen 2008 - 23:15
ZCh napsal/a:
Před chvílí jsem zaregistroval na www.wherigo.com nové verze builderu a playeru.
V playeru jsou mj. změny v detekci GPS, podpora dalších audio formátů...
Byl také zřízen maillist pro informaci o nových verzích - vizhttp://forums.ground...howtopic=189141
ZCh
!!!
Fíha, díky za zprávu.
Teď přemýšlím, zda rychle instalovat tyto nové neozkoušené verze, nebo zůstat na starých zabugovaných, ale ozkoušených
#13
Publikováno 28 březen 2008 - 9:11
Moje pracně vypiplaná cartridge z různými, ne zrovna jednoduchými úpravami, aby šla v předchozí verzi builderu a současně na webu uložit i zkompilovat, se v novém builderu nepřeloží (hláška error creating cartridge bez bližší informace) a ani neuloží (builder spadne do vyjímky a konec zdrojového souboru ořízne, pokaždé někde jinde).
Tak a co teď s tím... asi se na to vykašlu a tuto moji první cartridge už budu updatovat jen ve staré verzi builderu. Jinak bych zase dlouhé noci hledal, co tomu novému builderu vadí.
takže sice něco opravili, pár funkcí přidali, ale zase vznikly nějaké nové chyby :|
#14
Publikováno 28 březen 2008 - 9:23
To bude nějaký drobný prohřešek proti syntaxi
Já v poslední verze na doporučení (beta)testerů mírně modifikoval dialog
Wherigo.Dialog{ {Text=[[Poklad ...]],}, {Text=[[Nejdrive si ale poznacte odemykaci kod ktery prokazuje dokonceni hry: ]] .. Player.CompletionCode,}, {Text=[[Timto Wherigo hra konci, a muzete se podle sipky vydat k vlastnimu pokladu (kesce)]],},}no a ta čárka "konci, a muzete" způsobila že nová verze builderu se zachovala podobně jako u tebe
ZCh
#15
Publikováno 28 březen 2008 - 9:28
Nebo pomůžou ty přidané složené závorky vně textu?
ZCh napsal/a:
no a ta čárka "konci, a muzete" způsobila že nová verze builderu se zachovala podobně jako u tebe
ZCh
#16
Publikováno 28 březen 2008 - 17:35
#17
Publikováno 28 březen 2008 - 18:01
No, presne to jsem vcera udelal . Ale on tam doprostred jmena pridal CRLF (coz u adresare docela vadi) a nasledne zkolaboval. Po chvili pokusu jsem skoncil tak, ze jsem mel CRLF po kazdych dvou znacich ! Nepomohlo ani smazani konfiguracniho souboru - pak to zase lehlo na autodetekci GPS, takze nakonec jsem ten konfiguracni soubor rucne zeditoval a bylo to...Fénix napsal/a:
Myslel jsem že je chyba u mě, ale podle PaBova logu na Stříbrné Lhotě mi připadá pravděpodobné, že funkce nejnovější verze Playeru, výběr adresáře pro cartridge, je hodně nestabilní. Takže zatím doporučuji cartridge ukládat raději do implicitního adresáře v My Documents...
--
I always use ROT13 twice for extra security
#18
Publikováno 28 březen 2008 - 20:07
#19
Publikováno 05 duben 2008 - 0:11
Objevila se nová verze playeru 2.0.5004.4972 která by to podle release notes snad mohla řešit:Mion napsal/a:
Navíc jsme s Fénixem zjistili, že nový player neumí updatovat u zón změny souřadnic.
To Mion:The following fixes have been made in the current release:
* If distance is < 5 miles show 2 decimal places
* When choosing settings and then clicking ok the first time, the app would error out with a null cartridge folder and an xml Error. Fixed to apply the default folder from my documents when no config file exists
* "Wandering" and "Here" label not set properly on the main screen
* Fixed version of the ZonesEngine.dll, previous version broke dynamic zone creation
Tak přece jen se na na to Amíci nevykašlali, i když ti neodpověděli. Těžko tuhle vlastnost mohli ignorovat, vždyť na ní jsou snad postaveny cartridge typu "Play anywhere", nebo ne ?
#20
Publikováno 05 duben 2008 - 10:32
Ověřím, zda to opravdu funguje, ale jsem rád, že se oplatilo je o tom informovat - zřejmě s tímto bugem zatim neměl nikdo co do činění.
ZCh napsal/a:
To Mion:
Tak přece jen se na na to Amíci nevykašlali, i když ti neodpověděli. Těžko tuhle vlastnost mohli ignorovat, vždyť na ní jsou snad postaveny cartridge typu "Play anywhere", nebo ne ?
3 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 3 návštěvníků 0 anonymních uživatelů