Jojo, správně, pokdu nechceš/nemůžeš využít přímo stavových vlastností zón (třeba visible statusu), nebo položek (itemů) v ní umístěných, pak stačí mít třeba jednou proměnnou pro celou hru (nebo i víc, dle libosti), ve které si zaznamenáváš, třeba aktuální číslo stage. Na základě toho pak vždy víš, která zóna má reagovat a která ne, pokud jsou těsně u sebe a obě jsou aktivní...
Myslím, že zóny po inputu deaktivovat jdou, ale ověřím to až zítra. Vlastně to je už dnes
Fénix napsal/a:
Pokud se mi např. Zona 2 aktivuje při opuštění Zony 1 (namisto původně po správném zodpovězení Inputu 1) a přitom nechci aby vyvolala účinky při náhodném průchodu lovce přes Zonu 2, můžu vše navázané na vstup do Zony 2 navázat ještě na IF nějaké proměnné, která se mi změní po správném zodpovězení Inputu 1. Uvažuji správně ?
A jde Zony přes Input DEaktivovat (false) ?