Beta Wherigo c/c ve Středních Čechách
Publikováno 18 březen 2008 - 2:03
listing
cartridge
Jde o velmi beta verzi ale měla by být normálně hratelná. Bohužel, zdá se, že zatím ne pro Coloradisty. Ale pro Pocket PC by to mělo šlapat, jen u čtvercových displejů 240x240 bude nejspíš třeba emulátor typu Nyditot Virtual Display 5.02 http://www.nyditot.com
Nejsem žádný programátor a tvorba cartridge mi sice nepřišla "těžká", ale sranda to také nebyla. Proto poprosím o velkou shovívavost v případě problémů :| Cartridge je testovaná, ale ne intenzivně.
Díky všem co to risknou a dají mi vědět o svých zážitcích a postřezích. Nakonec první hledači bývají takoví betatesteři (viz třeba zážitek z cache AZIMUTAK )
Publikováno 18 březen 2008 - 20:19
Mion napsal/a:
ZCh: udělal jsem dnes testy na Coloradu se zónami a mám dobrou zprávu. Není nutné téměř nic předělávat. Klidně můžeš mít u zón počateční hodnotu activity na false a změnit ji na true podle potřeby. Jediné, co musí být nastavené - mít hodnotu "Distance Range" nastavenu na "-1". Pak bude cartridge hratelná i na Coloradu.
O víkendu budu asi na Šumpersku, tak se případně s Coloradem zastavím zkusit, jak cartridge šlape.
myslíš, že to bude fungovat i u mě ?
Publikováno 18 březen 2008 - 20:49
Publikováno 18 březen 2008 - 21:50
Publikováno 18 březen 2008 - 22:06
Publikováno 18 březen 2008 - 22:23
Publikováno 18 březen 2008 - 23:11
Publikováno 19 březen 2008 - 0:37
Myslím, že zóny po inputu deaktivovat jdou, ale ověřím to až zítra. Vlastně to je už dnes
Fénix napsal/a:
Pokud se mi např. Zona 2 aktivuje při opuštění Zony 1 (namisto původně po správném zodpovězení Inputu 1) a přitom nechci aby vyvolala účinky při náhodném průchodu lovce přes Zonu 2, můžu vše navázané na vstup do Zony 2 navázat ještě na IF nějaké proměnné, která se mi změní po správném zodpovězení Inputu 1. Uvažuji správně ?
A jde Zony přes Input DEaktivovat (false) ?
Publikováno 19 březen 2008 - 18:27
Publikováno 19 březen 2008 - 18:32
Bludi napsal/a: