Poté, co byla vydána poslední verze playeru pro PDA, mi začaly od hráčů chodit chyby, že nemohli dohrát moji Dělovou kouli na Špilberku.
Když teď analyzuji jejich GWL soubory, vidím podezřele stejné chování - přestože byly všechny úkoly splněny, testování na hodnotu proměnné zřejmě neproběhlo, nebo nedalo správný výsledek. Takže se nezobrazil další úkol.
Nemáte někdo podobnou zkušenost?
Není chyba v Playeru?
Vytvořeno od
marekl
, dub 03 2008 9:41
4 odpovědí na toto téma
#1
Publikováno 03 duben 2008 - 9:41
#2
Publikováno 03 duben 2008 - 10:04
Mně Stříbrná Lhota běží na obou Playerech. Ale je to opravdu jednodušší cartridge.
Jinak ale těžko posoudit, zda jde o bug nové verze, nebo zda naopak opravili bug z té staré, se kterým ovšem tvůrce počítal a cartridge mu přizpůsobil
#3
Publikováno 03 duben 2008 - 10:27
Už jsi tu cartridge updatoval pod novym builderem?
Problém by mohl být v tom, že starý builder a nový builder se chová ke zdrojákům odlišně, např. už nový nepřidává omylem uvozovky do přiřazování a porovnávání číselných proměnných - od té doby se musí dávat pozor na to, zda porovnávaná hodnota a variable je typu number, nebo string - kvůli automatickým konverzím.
Musel jsem kvůli tomu v neděli upravit zdrojáky na Davli. V předchozí verzi bylo bezpečnější používat string, teď už to neplatí.
EDIT:
Problém je taky v tom, že na webu mají ten online web-builder pro GWZ soubory vždy v nové verzi, a ten se ještě navíc nechová přesně stejně, jako nový lokální builder pro PC :| Takže i když mi builder na PC žádné chyby nezahlásil a lokálně vygenerovaná cartridge šlapala, online-builder na webu nedokázal zdrojáky přeložit. Trvalo mi asi 4 hodiny, než jsem přišel na to, co mu vadí.
Problém by mohl být v tom, že starý builder a nový builder se chová ke zdrojákům odlišně, např. už nový nepřidává omylem uvozovky do přiřazování a porovnávání číselných proměnných - od té doby se musí dávat pozor na to, zda porovnávaná hodnota a variable je typu number, nebo string - kvůli automatickým konverzím.
Musel jsem kvůli tomu v neděli upravit zdrojáky na Davli. V předchozí verzi bylo bezpečnější používat string, teď už to neplatí.
EDIT:
Problém je taky v tom, že na webu mají ten online web-builder pro GWZ soubory vždy v nové verzi, a ten se ještě navíc nechová přesně stejně, jako nový lokální builder pro PC :| Takže i když mi builder na PC žádné chyby nezahlásil a lokálně vygenerovaná cartridge šlapala, online-builder na webu nedokázal zdrojáky přeložit. Trvalo mi asi 4 hodiny, než jsem přišel na to, co mu vadí.
marekl napsal/a:
.... přestože byly všechny úkoly splněny, testování na hodnotu proměnné zřejmě neproběhlo, nebo nedalo správný výsledek. Takže se nezobrazil další úkol. Nemáte někdo podobnou zkušenost?
#5
Publikováno 03 duben 2008 - 12:54
Mně se oplatilo zdroják neustále zálohovat a porovnávat, jaké rozdíly v něm vznikly pouhým načtením a uložením přes builder. Nová verze se ke zdrojáku chová jinak a něco při první aplikaci přepsala a pozměnila, co stará verze nemodifikovala. Mohl by být problém i někde v tom. Obvykle někde zmizí nebo se objeví uvozovky, nebo se porovnání (==) změní na stringovou porovnávací fci (NoCaseEquals). Což může být zdrojem problémů.
Někdy se mi celý IF - END zahodil a zůstal jen vnitřek bloku - pokud se podmínka builderu nelíbí
Jednou mi builder spadl tak nešikovně, že jsem přišel o lua i bkup soubor a poslední zálohu jsem měl dvě hodiny starou - což mne málem štrejchlo. Dvě hodiny ztracené práce opravdu zamrzí...
3 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 3 návštěvníků 0 anonymních uživatelů