Přejít na obsah


Fotka

Nevíte někdo, čím přilepit boční gumu na eTrex?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
5 odpovědí na toto téma

#1 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2005 - 3:59

Mám problém. Na stařičké Vistě (z roku 2001) mojí sestřenky se časem depolymerovalo lepidlo, držící boční gumu obtáčející přístroj a obsahující výlisky pro tlačítka. Následkem toho z pod gumy vytékalo, patlalo se, guma odstávala, lepilo se na to svinstvo, patalalo se na ruce, z rukou na displej, na volant, na šaty, na vlasy a na spoustu dalších věcí. I byl jsem jakožto rodinný technik požádán, ať s tím něco udělám. Gumu jsem sloupl, zbytky lepidla omyl trichlorem a pokusil se gumu přilepit permanentním lepidlem - chemoprénem. Jenže ouha, chemoprén na gumu nechyt. Asi je ta "guma" nějaký polyamid, nebo dokonce silikon. Setkali jste s tím? Netušíte někdo, jaké lepidlo na tento materiál spolehlivě použít? Poraďte prosím.
  • 0

#2 Anonymous

Anonymous

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 30 563 příspěvků(y)

Publikováno 17 červenec 2005 - 8:29

Mám problém. Na stařičké Vistě (z roku 2001) mojí sestřenky se časem depolymerovalo lepidlo, držící boční gumu obtáčející přístroj a obsahující výlisky pro tlačítka. Následkem toho z pod gumy vytékalo, patlalo se, guma odstávala, lepilo se na to svinstvo, patalalo se na ruce, z rukou na displej, na volant, na šaty, na vlasy a na spoustu dalších věcí. I byl jsem jakožto rodinný technik požádán, ať s tím něco udělám. Gumu jsem sloupl, zbytky lepidla omyl trichlorem a pokusil se gumu přilepit permanentním lepidlem - chemoprénem. Jenže ouha, chemoprén na gumu nechyt. Asi je ta "guma" nějaký polyamid, nebo dokonce silikon. Setkali jste s tím? Netušíte někdo, jaké lepidlo na tento materiál spolehlivě použít? Poraďte prosím.