
Keška versus komerční subjekt
#1
Publikováno 17 květen 2008 - 22:19
#2
Publikováno 17 květen 2008 - 22:24
#3
Publikováno 17 květen 2008 - 22:59

#4
Publikováno 18 květen 2008 - 7:55
#5
Publikováno 18 květen 2008 - 8:06
#6
Publikováno 18 květen 2008 - 8:27
#7
Publikováno 18 květen 2008 - 8:28
#8
Publikováno 18 květen 2008 - 8:41
Tak to se bojím, že kdybychom postupovali důsledně, bude u nás 2/3 keší u různých zámků, hradů, zřícenin, památek, ve městě atd. atd.spuzva napsal/a:
.... Příkladem jsou lokality provozované komerčními organizacemi, které vybírají vstupné, nebo místa určená k prodeji zboží či služeb.
Reklama třeba na penzion, který nemá s akcí/keší nic společného je asi už mimo rámec, tudíž asi oprávněně. Ale to se dá snad řešit i jinak... Pokud se tedy daný komerční objekt (i to občerstvení na trase multiny) netýká přímo kešky, tématu kešky, nekoná se tam event, pak je to asi oprávněný nepovolit. Stačí dát do atributů možnost občerstvení nebo ubytování a dát tam info jen že tato možnost je, ale nejmenovat konkrétní subjekt.
#9
Publikováno 18 květen 2008 - 8:50
#10
Publikováno 18 květen 2008 - 9:12
Aha, tak to je smutné. Zrovna ty hospody a odkaz na nocleh by byly docela užitečné. Možná záleží který reviewer zrovna schvaluje a jak si některá pravidla vykládá...spuzva napsal/a:
Díky za odpovědi, nicméně jsem očekával vaše vyjádření k této konkrétní keši. Nemyslím si, že by si tu keš mělo zakládat samotné TESCO, z druhé strany owner může být třeba manažerem zrovna tohoto TESCA, proč ne.. Ale nechápu, proč například některý reviewer zakáže uvést údaj o penzionu do listingu k chystanéme eventu (jednalo se o penzion v oblasti, kde se chystá jeden event, čili doporučené místo pro přenocování.
Nicméně sorry, nevšimnul jsem si, ve které sekci fóra tohle téma je, takže dál nechám diskuzi na cílové skupině.

#11
Publikováno 18 květen 2008 - 9:41
Ale měl jsem pocit že dřív s tímhletím problém nebyl... tak už asi je... :-(
Doplnění:
nedalo mi to ani velkou práci a hned o pár přispěvků níže jsem našel odkaz na keš.... GCW7VN ha ha... keš v jakémsi areálu a vybídnutí k návštěvě čajovny... tak si to přeberte po svém. Nicméně mě se ten odkaz na čajovnu líbí, neb mi to přijde jako dobrý tip kam zajít.
Se totiž domnívám, že on je totiž rozdíl mezi pokusem keš využít (ve smyslu zneužít) a využít ve smyslu upozornit na dobré a užitečné věci kolem.
sobikovi napsal/a:
Tak to se bojím, že kdybychom postupovali důsledně, bude u nás 2/3 keší u různých zámků, hradů, zřícenin, památek, ve městě atd. atd.spuzva napsal/a:
.... Příkladem jsou lokality provozované komerčními organizacemi, které vybírají vstupné, nebo místa určená k prodeji zboží či služeb.
Reklama třeba na penzion, který nemá s akcí/keší nic společného je asi už mimo rámec, tudíž asi oprávněně. Ale to se dá snad řešit i jinak... Pokud se tedy daný komerční objekt (i to občerstvení na trase multiny) netýká přímo kešky, tématu kešky, nekoná se tam event, pak je to asi oprávněný nepovolit. Stačí dát do atributů možnost občerstvení nebo ubytování a dát tam info jen že tato možnost je, ale nejmenovat konkrétní subjekt.
#12
Publikováno 18 květen 2008 - 11:56
spuzva napsal/a:
nicméně jsem očekával vaše vyjádření k této konkrétní keši.
Zrovna tahle je celkem v pohodě (naposuzuju nápad, ale pravidla). Nevidím nic, v čem by byla horší než jiné shopping cache ve Vídni, Blavě, Brně, Praze.... nebo na benzinkach na Moravě nebo v Německu.
#13
Publikováno 18 květen 2008 - 15:27
Komerční keš to možná není, žádné linky na "cenové bomby" nevidím, každopádně už od pohledu je to srágora.

#14
Publikováno 18 květen 2008 - 15:46
#15
Publikováno 18 květen 2008 - 16:10
#16
Publikováno 18 květen 2008 - 22:05
A to je fakt takový problém? No tak tam nejsou přímý odkazy na jejich web, ale jména těch penzionů. Normální i snad podprůměrný kačer si dokáže dohledat kontakty na netu a zajistit si ubytování. Chápu Minarja, že to nemá přímou vazbu na event a tak tam ty odkazy nejsou třeba...spuzva napsal/a:
... tak tam "Geoperníkáři" zveřejnili penziony vhodné k přespání, načež Minarjo "trainTour" jim zakázal použít web linky těchto ubytoven... a proč naopak do nablblýho listingu tý shopping keše se dá fotka Tesca??
Fotka Tesca nic neřeší, to snad proboha není reklama. Takové fotky jsou v denním tisku 2x týdně a hned tam kvůli tomu neběžím nakupovat. Odkaz přímo na web Tesca tam není, takže je to OK.
#17
Publikováno 18 květen 2008 - 22:30
#18
Publikováno 18 květen 2008 - 23:31

#19
Publikováno 19 květen 2008 - 6:02

#20
Publikováno 19 květen 2008 - 7:53
Autacek napsal/a:
Doplnění:
nedalo mi to ani velkou práci a hned o pár přispěvků níže jsem našel odkaz na keš.... GCW7VN ha ha... keš v jakémsi areálu a vybídnutí k návštěvě čajovny... tak si to přeberte po svém. Nicméně mě se ten odkaz na čajovnu líbí, neb mi to přijde jako dobrý tip kam zajít.
Pokud jsi tam nebyl tak nehodnot. Zrovna tahle je hodne spatny priklad komercni nebo spatne kese. Predevsim odkazuje na peknou technickou pamatku (vodarenskou vez). Ten "areal" je proste o tom, ze okolo veze je normalni pozemek patrici mestu, a ten je oploceny. Na noc se zavira aby se tam nestahovaly pochybne existence. Navic si myslim, ze uvedeny odkaz na cajovnu S NEUVEDENIM jmena je nejmene komercni zpusob jak cajovnu zminit. Kdo nechce neklikne, a nevi ani ktera cajovna to je.
Osobne si myslim, ze zrovna tahle kes patri k tem lepsim.
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů