Moje 60 CSx njednou zničehonic nešla zapnout. Tak jsem ji reklamoval v místě prodeje (Fotoškoda).
Po necelém měsíci mi nabídli novou. Jenže v krabici nebyla mapa topo czech 1.2, kterou jsem měl koupenou a také uvedenou v reklamačním protokole. Asi za 14 dnů byla i mapa. Jenže jsem si předtím nevšiml, že také chybí český návod. Ten poslal Picodas asi za 14 dnů poštou.
Co z toho plyne? FotoŠkoda se snažil, možná by ale příště měl příslušenství k GPS psát jinam než do popisu závady
Picodas jsou hrozní lajdáci, vůbec nekontrolují, co posílají. Ani nenapsali, co s původní GPS bylo.
Závěr: Do reklmačního protokolu napsat veškerý obsah, který posíláte na reklamaci a raději nic neposílat poštou.
Reklamace Garmina u FotoŠkoda + Picodas
Vytvořeno od
brhel
, čen 18 2008 9:21
Žádné odpovědi
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů