Přejít na obsah


Fotka

Zdraví především


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
20 odpovědí na toto téma

#1 Jakub_GEO

Jakub_GEO

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 35 příspěvků(y)

Publikováno 23 červen 2008 - 22:14

Ahoj. Nedalo mi to abych nenapsal jednu svojí příhodu která se mi stala právě minulý týden. Chtěl jsem jenom poukázat na fakt, že i nepříjemné zážitky mohou nastat při vyhledávání keší. Můj příběh. Již v práci jsem se těšil jak si findnu jednu keš kousek od místa bydliště, jelikož jsem začátečník tak raději volím keše v okolí. Tato slibovala výlet i na místo ne tolik vzdálené, ale neméně zajmavé a navíc jsem tam docela dlouho nebyl. Jedná se o keš GCVT8M Žumberk. Vyrazil jsem z práce domů s tím, že se bude jednat o krátkou zajíždku na které naberu ženu a splečně keš najdem. Nakonec žena odmítala jet tak jsem se vypravil sám. Za cca hodinu bych byl spátky kdyby vše šlo jak má. Nuže pominu cestu na zříceninu, a vrhnu se přímo k tématu, GPS mi ukazovala nějakých 10m od místa nálezu. Skrze svojí horlivost jsem si neuvědomoval, že terén je dosti náročný a já nebyl vybaven botami co mám na chození. Když GPS ukazovala 2m od místa určení, bůh ví jestli jsem nešel zbytečně náročným terénem já. Tak jsem se prodíral houštím a lezl po kamenech stále nahoru. Jak tomu tak bývá mi na jednom místě podjela noha a jen tak tak jem to ustál, ještě jsem se tomu já bláhový člověk zasmál a zbrocený potem a obalený komáry a klíšťaty jsem sondoval okolí. S vidinou místa kde by keš mohla být jsem se začal drápat po strmém mensím skalním útvaru když v tom mi podjela noha podruhé a to fatálně. Pak si již jen pamatuji jak se kutálím po kamenech dolů, zastavil mně až strom. Vyražený dech si pamatuji jako první, když jsem se z toho "vysípal". Tak jsem se pokoušel vzpamatovat, v mrákotách, odněkud mi tekla krev po obličeji, koukám na mikinu a pod krkem cákanec od krve. Pořezala mě klíčenka na které jsem měl GPS pověšenou na krku a to festově. Hrozná bolest