Ted pocitame cas, ne nalezyJá bych počítal nálezy i na archive i disabled keších, jelikož to možné je a takové nálezy se standardně počítají...
GgStat
#601
Publikováno 29 leden 2009 - 15:02
#602
Publikováno 29 leden 2009 - 15:35
Tak počítej 2 časy... čistý, tedy dobu kdy byla skutečně keška dostupná a hrubý včetně disable a archive dokud nemá poslední archive.MaFa napsal/a:
Ted pocitame cas, ne nalezyJá bych počítal nálezy i na archive i disabled keších, jelikož to možné je a takové nálezy se standardně počítají...
#603
Publikováno 29 leden 2009 - 15:36
Díky.gord napsal/a:
Ze by u me? Snad takhle, nemam GG u sebe, tak si to snad pamatuju dobre.
#604
Publikováno 29 leden 2009 - 20:22
#605
Publikováno 29 leden 2009 - 20:26
#606
Publikováno 29 leden 2009 - 21:42
#607
Publikováno 30 leden 2009 - 7:34
MaFa napsal/a:
Byly tady nějaké dotazy, jestli je možné podpořit autora. Možné to je, a to zasláním vašeho CWG.
Pekny napad.
MHD/PID vybranych mest CR jako POI (diskuse)
GeoGet:
- OwnMaintenance - prehled udrzby vlastnich kesi - v1.1.3 (diskuse)
- Combine 2 - automatizace opakovanych cinnosti (diskuse, dávky)
- Spoiler - uložení spoilerů do GPS jako POI (diskuse)
- Stator - statistiky y GeoGetu (diskuse)
- Náhrada GJ legálními postupy
#608
Publikováno 30 leden 2009 - 8:18
Nedalo by se do GG naimplementovat menší uprava, která by brala čas i jako druhou hodnotu ze zápisu např. #165 15:10 jelikož si myslím, že asi hodně lidí zapisuje takto své nálezy...sobikovi napsal/a:
Souhlas, ale na druhou stranu to každého trkne, že má někde něco špatně.. Vím že se to tuším už řešilo, ale nešlo by ten čas 00:00 přepisovat údajem z MyFinds?HaLuMa napsal/a:
cas 00:00 se bere spise jako nevyplneny cas, a tak je logictejsi je do grafu nezahrnovat, prave proto aby tam nebyl nesmyslny sloupec u pulnoci.
#609
Publikováno 30 leden 2009 - 9:16
Nedalo by se do GG naimplementovat menší uprava, která by brala čas i jako druhou hodnotu ze zápisu např. #165 15:10 jelikož si myslím, že asi hodně lidí zapisuje takto své nálezy...
Cti: http://geoget.ararat...doc:user:nalezy
Jinak tohle je spis dotaz na GG2 nez na GgStat
#610
Publikováno 30 leden 2009 - 10:31
#611
Publikováno 30 leden 2009 - 11:09
#612
Publikováno 30 leden 2009 - 11:51
Pedro_kl napsal/a:
Taky mě napadla jedna statistická úchylka.
V tabulce terén/obtížnost počítat koeficient.
Příklad:
20 cache 1/1 = 20 (1*1*20)
20 cache 1/2 = 40 (1*2*20)
20 cache 5/5 = 500 (5*5*20)
a výsledný součet všech okýnek 560.
Ta statistika je fakt asi úchylka;)
#613
Publikováno 30 leden 2009 - 12:04
#614
Publikováno 30 leden 2009 - 13:05
myslis neco jako je u map? V principu by se to dalo udelat u vsech tabulek/grafu. Zrejme bych pridal prepinac pro ty co by to chteli.Jak je ten matrix obtiznost vs. teren, tak ze by jednotliva policka uvnitr byla ruzne podbarvena, od nejsvetlejsi po nejtmavsi.
#615
Publikováno 30 leden 2009 - 13:21
#616
Publikováno 30 leden 2009 - 13:25
MaFa napsal/a:
myslis neco jako je u map? V principu by se to dalo udelat u vsech tabulek/grafu. Zrejme bych pridal prepinac pro ty co by to chteli.Jak je ten matrix obtiznost vs. teren, tak ze by jednotliva policka uvnitr byla ruzne podbarvena, od nejsvetlejsi po nejtmavsi.
Jojo, neco takoveho.
#617
Publikováno 30 leden 2009 - 13:49
HaLuMa napsal/a:
Namet:
Jak je ten matrix obtiznost vs. teren, tak ze by jednotliva policka uvnitr byla ruzne podbarvena, od nejsvetlejsi po nejtmavsi. Nejtmavsi by bylo to policko s nejvyssim cislem, nejsvetlejsi by bylo prazdne policko. A cim vetsi cislo by v nejakem policku bylo, tim vice by policko tmavlo.
Já bych si představoval spíš 3D - tj. čtvercová matrice, ze ktereré vyrůstají do třetího rozměru různě vysoké sloupečky, to vše v nějaké vhodné projekci. :-)
#618
Publikováno 30 leden 2009 - 14:12
#619
Publikováno 30 leden 2009 - 21:35
Pedro_kl napsal/a:
Já to myslel jako koeficient, který by byl závislejší na obtížnosti keše, oproti pouhému počtu nalezených keší. Asi je to blbost, ale přišlo mi nespravedlivé, že ten kdo najde 100 keší 1/1 je na vyšším místě, než ten kdo najde 99 keší 5/5. Ale jak jsem řekl asi to bude blbost.
No mě to přijde jako výborný nápad, ale spíš než suma mě přijde u tohohle zajímavý průměr... Nazvěme to např. koeficientem obtížnosti. Násobení je ale moc drastická - keška D5T5 je pak za 25 a keš D1T1 je za 1. Já bych to teda raději sčítal a pak z toho zpočítal průměr... Tzn., že bych pro každou keš spočítal ten koeficient jako (terén+obtížnost)/2, samozřejmě by z toho pak šel vyvodit i průměrný koeficient nalezených keší - určitě také zajímavý statistický údaj :-)... Keš D5T5 by pak byla za 5, keš D1T1 by byla za 1 a třeba keš D3T2 za 2,5, výsledná hodnota by pak v podstatě byla průměrná hodnota z průměrné obtížnosti a průměrného terénu - snad jsem se do toho moc nezamotal...
#620
Publikováno 30 leden 2009 - 22:19
3 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 3 návštěvníků 0 anonymních uživatelů