Mimochodem: existuje nějaký přehled toho co ve které verzi playeru funguje a co ne? Tak jako existují tabulky s přehledem třeba toho které vlastnosti CSS zvládá který browser, tak něco podobného pro Wherigo? :-).
Mě třeba ani tak nezajímá co umí Builder, protože ten se dá klidně použít jen k prvotnímu návrhu zón a dál už se dá psát kód přímo v Lua, ale problém je když člověk až po odladění cartridge v emulátoru a třeba s Coloradem zjistí že "ejhle, player v PPC mi neaktivuje další zónu. Čím to může být?".

Žádný předmět
Vytvořeno od
Mimon_team
, říj 19 2008 11:02
1 odpovědí na toto téma
#1
Publikováno 19 říjen 2008 - 11:02
#2
Publikováno 19 říjen 2008 - 11:23
Jediné, co se můžeš dočíst o změnách v různých verzích playeru, je na fóru wherigo.com pod označením Player Release.
Ale ono je to poměrně jedno, od května na to ani nemákli a ani v nejbližší době to nevypadá, že by s tím něco udělali, takže chyb je tam požehnaně :@
P.S. Velmi mě pobavilo, jak v posledním releasu informují, že nyní lze používat akci OnClick. Ano, skutečně ji lze využívat, ale funguje pouze na PPC, na Coloradu však ne, takže pokud někdo, jako např. já, chtěl mít ve hře Tasky, tak najednou zjistí, že mu nefungují
Ale ono je to poměrně jedno, od května na to ani nemákli a ani v nejbližší době to nevypadá, že by s tím něco udělali, takže chyb je tam požehnaně :@
P.S. Velmi mě pobavilo, jak v posledním releasu informují, že nyní lze používat akci OnClick. Ano, skutečně ji lze využívat, ale funguje pouze na PPC, na Coloradu však ne, takže pokud někdo, jako např. já, chtěl mít ve hře Tasky, tak najednou zjistí, že mu nefungují

0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů