Přejít na obsah


Fotka

Jak nahravat kešky?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
28 odpovědí na toto téma

#1 ZakJaromir

ZakJaromir

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 13 duben 2009 - 16:50

Poradíte mi někdo jak nahrávat kešky ze souboru gpx do Gamina Oregona 300? Když nahraju soubor do složky \gpx tak se mi nikdy nahrané kešky nezobrazí v nabídce Geocachingu, ale pokaždé jen v Trasových bodech. Neumíte mi někdo poradit co s tím? Jediný způsob jak se mi vše zobrazí OK je přímé nahrání z www.geocasching.com, ale přes ty *.gpx to tam prostě ne a ne narvat (konkrétně z programu GeoGet). Jsem úplný začátečník, takže za každou radu díky.
  • 0

#2 cetnik

cetnik

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 26 příspěvků(y)

Publikováno 13 duben 2009 - 19:24

Já teda nevím, mám Garmin Legend, ale teoreticky by to mělo být stejné. Nezkoušel jsem to s keškama, ale když jsem si stahnul nějaký gpx soubor, tak jsem si ho otevřel, vybral všechny trasové body, změnil u nich ikonku na tu co jsem chtěl a pak jsem dal uložit jako gdb a bylo to. A ten soubor jsem pak nahnal do GPSky a bylo to v pohodě. Zkus to.
  • 0

#3 Harmitsch

Harmitsch

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)

Publikováno 14 duben 2009 - 12:27

No neni to to same. Mam stejny problem - nahral jsem od brachy seznam gpx a jsou fakt jen v Trasovych bodech (nahraval jsem pres MapSource).
  • 0

#4 cetnik

cetnik

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 26 příspěvků(y)

Publikováno 14 duben 2009 - 12:31

Jak říkám, přímo z keškama jsem to nezkoušel. Ale s jinejma ikonkama jo. A zkoušel jsi to teda třeba nejdřív uložit jako to gdb a pak změnit ikonky na truhličky a pak to nahrnout to GPS? Zkus mi to kdyžtak poslat na lukyno.c@seznam.cz já to taky prubnu.
  • 0

#5 bodlak

bodlak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 900 příspěvků(y)

Publikováno 14 duben 2009 - 12:44