
Velikost Wherigo vzdaleností
#1
Publikováno 10 August 2009 - 16:57
#2
Publikováno 10 August 2009 - 17:04
To asi není problém, ale než tam dojdu, vybijí se mi v pda baterie a asi to nedohrajuBlueDragonFS napsal/a:
Zdravím,
můžu se zeptat, jak daleko mohou byt jednotlivé části Wherigo cartridge od výchozího bodu? (U mystery o tom vím, ale u WIG ne)
Jde mi, jestli se příběh může odehrávat cca 4km vzdušnou čarou od výchozích souřadnic?
Díky moc
BlueDragonFS


#3
Publikováno 10 August 2009 - 17:08


#4
Publikováno 10 August 2009 - 17:22
Sutech napsal/a:
No proč by to nešlo....
Já jen jestli není nějaké pravidlo, které to zakazuje.
#5
Publikováno 10 August 2009 - 17:22
Sutech napsal/a:
..... že největší zóna kulatého tvaru má 10 km v průměru - jsem zvědav, jak si s tím Oregon poradí
Můžu se potom zeptat, jak to dopadlo, jestli se ta zóna ukázala, nebo ne. Já abych se nesnažil zbytečně

#6
Publikováno 10 August 2009 - 17:45
#7
Publikováno 10 August 2009 - 17:48
Sutech napsal/a:
Ukázala? Ukáže se určitě, otázka je ale jiná, jestli tak obrovskou zónu utáhne procesor Oregonu...
Jinak, jestli ti jde o to, aby byla vidět zóna, která je od tebe třeba 5 km, tak to je pak jiná otázka - to se ovlivňuje v nastavení Distance
Děkuju za radu
#8
Publikováno 10 August 2009 - 18:17

#9
Publikováno 10 August 2009 - 18:19
Sutech napsal/a:
Ukázala? Ukáže se určitě, otázka je ale jiná, jestli tak obrovskou zónu utáhne procesor Oregonu...
Jinak, jestli ti jde o to, aby byla vidět zóna, která je od tebe třeba 5 km, tak to je pak jiná otázka - to se ovlivňuje v nastavení Distance
Velikost zóny podle mě vůbec nemá dopad na výkon. Vždyť se jen porovnávají čísla. Dopad má počet aktivních zón a počet bodů, které zónu definují. To ovlivňuje počet nutných matematických operací.
#10
Publikováno 10 August 2009 - 18:25

#11
Publikováno 10 August 2009 - 20:46
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů