Jak to udělám v URWIGO?
#381
Publikováno 21 červenec 2011 - 11:17
#382
Publikováno 21 červenec 2011 - 14:34
Grr, Grr... Co zase je???
Nová keš...
Cože? Kdy, kde?
#383
Publikováno 21 červenec 2011 - 14:43
#384
Publikováno 21 červenec 2011 - 15:12
Grr, Grr... Co zase je???
Nová keš...
Cože? Kdy, kde?
#385
Publikováno 14 listopad 2011 - 14:11
#386
Publikováno 14 listopad 2011 - 14:19
#387
Publikováno 14 listopad 2011 - 14:50
#388
Publikováno 14 listopad 2011 - 15:51
Blexa napsal/a:
No vzhledem k tomu, jak to popisujes, tak by jsem si tipnul, ze jsi pouzil u postavy udalost "pri kliknuti".
Mas pravdu.
I jsem na to nekde myslim narazila, ale nejak jsem netusila, jak s tim jinak.
Diky, jdu to vyzkouset.
Ad psat to jinam, chtela jsem, ale maxinohovo forum, na ktere zde byl odkaz bylo neaktivni a on sam mi na eventu rikal, ze ho snad nakonec ani poustet nebude, tak jsem ho aspon poprosila o znovuotevreni tohoto fora.
#389
Publikováno 16 listopad 2011 - 21:54
#391
Publikováno 18 listopad 2011 - 15:49
#392
Publikováno 18 listopad 2011 - 16:00
Do věci odemykaci.kod dáš příkaz např. "Zobrazit" a v něm ten odemykací kód zobrazíš, viz přiložený obrázek níže.droping napsal/a:
Vytvorim si vec odemykaci.kod.
Pak predpokladam vytvoreni prikazu, ale ted nevim jakeho.
#393
Publikováno 18 listopad 2011 - 16:09
Princip je zhruba následující vytvoříš si předmět odemykací kód který umístíš do zóny cache.
Při vstupu do zóny Cache nastvíš, že je hra dokončena, do popisu předmětu dáš text s odemykacím kódem a přesuneš předmět k hráči.
Výhoda tohoto řešení je, že hráči stačí jen zobrazit předmět a nemusí klikat na tlačítko v předmětu.
#394
Publikováno 18 listopad 2011 - 21:30
#395
Publikováno 18 listopad 2011 - 22:09
Přesuň ji "do hráče". Stejně, jako předmět, který s sebou hráč nese.marcipanek napsal/a:
Jak by se mohlo v Urwigo udelat aby po urcitem ukonu postava nasledovala hrace vsude kam jde?
#396
Publikováno 18 listopad 2011 - 22:11
ProKesTom napsal/a:
Přesuň ji "do hráče". Stejně, jako předmět, který s sebou hráč nese.marcipanek napsal/a:
Jak by se mohlo v Urwigo udelat aby po urcitem ukonu postava nasledovala hrace vsude kam jde?
Osobne toto nemam rad, protoze postava neni vec, takze je takove divne, kdyz ji mas hledat v "batuzku". Ale udelej to, ze tu skrytou zonu hodis nekam bokem a u zony nastav, ze predmety v ni (tedy i postavy) budou videt VZDY. Pak nezalezi na tom, jestli jsi nebo nejsi uvnitr teto pomocne zony. A taky takova zona nemusi byt vubec velka.
#397
Publikováno 18 listopad 2011 - 23:21
I to jsem zvažoval, ale pak ho zase vidíš ve vzdálenosti kdovíkolik metrů, či kilometrů,... To už ho raději šoupnu do batůžku. Ani jedno řešení není ideální. Je to na vkusu autora.marram napsal/a:
Ale udelej to, ze tu skrytou zonu hodis nekam bokem a u zony nastav, ze predmety v ni (tedy i postavy) budou videt VZDY. Pak nezalezi na tom, jestli jsi nebo nejsi uvnitr teto pomocne zony. A taky takova zona nemusi byt vubec velka.
#398
Publikováno 20 listopad 2011 - 7:51
#399
Publikováno 20 listopad 2011 - 9:53
6 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 6 návštěvníků 0 anonymních uživatelů