Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#381 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 21 červenec 2011 - 11:17

1) Das nataveni hodnoty visible dane zony nekam za odklikavaci formular, pripadne do udalosti onexit spusteni pri odchodu. Tedy pokud si to nepletes se zapnutim zony, kde je to hodnota active. 2) Po odchodu musis predmet odsunout jinam (treba do uz vypnute zony, kterou dal nepouzijes) a opet to povesis na udalost opusteni zony. Na pocet kliknuti budes muset udelat promenou na pocitani a to teda neumim. Vic ti bohuzel neporadim, nejde nam tu proud a na notebooku nemam nainstalovano...
  • 0

#382 borekj

borekj

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 příspěvků(y)

Publikováno 21 červenec 2011 - 14:34

1) asi si nerozumíme - já potřebuji, aby se zóna byla neviditelná a po odchodu ze zóny nebo odkliknutí zprávy už byla viditelná, nebo naopak (viditelná - neviditelná). Tohle bych potřeboval vědět. 2) Moc díky.
  • 0

Grr, Grr... Co zase je???
Nová keš...
Cože? Kdy, kde?


#383 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 21 červenec 2011 - 14:43

Dobre jeste jednou... Zony mohou byt: Neaktivni - nijak nereaguje Aktivni neviditelne - reaguje (generuje udalosti), ale hrac ji nevidi Aktivni viditelne - reaguje a hrac ji vidi ve hre Zmenu provadis pomoci nastav nazev zony.zobrazit = pravda/nepravda, pripadne nazev zony.aktivni = pravda/nepravda Pokud to chces udelat v zavyslosti na opusteni zony tak to musis dat do udalosti pri opusteni, pokud to chces po odkliknuti, tak to musis dat za prislusny dialog.
  • 0

#384 borekj

borekj

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 příspěvků(y)

Publikováno 21 červenec 2011 - 15:12

Moc díky, tohle jsem chtěl vědět. Díky.
  • 0

Grr, Grr... Co zase je???
Nová keš...
Cože? Kdy, kde?


#385 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 14 listopad 2011 - 14:11

Na portálu www.urwigo.com zprovozněna nová sekce Vzorové projekty
  • 0

#386 droping

droping

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 příspěvků(y)

Publikováno 14 listopad 2011 - 14:19

Ahoj. V zone mam umistenu postavu. Dalsi zona se aktivuje teprve pote, co si s ni promluvis. Na emulatoru mi to slape v pohode, ale venku mi oregon pouze zobrazil postavu a zadny dialog se neukazal. Netusim, jakym prikazem to propojit. Postava ma pouze Dialog, zona je osetrena pri vstupu Kdyz/Jinak, protoze se pak do zony jeste vracis po splneni ukolu. Takze Kdyz se vracis s veci, kterou jsi mel ziskat, probehne dialog, Jinak mam jen pozdrav a melo by nasledovat to Promluvit s postavou, coz mi nefunguje. Ktery prikaz mi chybi nebo co muzu mit spatne??? Diky.
  • 0

#387 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 14 listopad 2011 - 14:50

No vzhledem k tomu, jak to popisujes, tak by jsem si tipnul, ze jsi pouzil u postavy udalost "pri kliknuti". Ta neni v garminech podporovana a to same plati i pro veci. Misto toho se pouzivaji prikazy. Povolen - prikaz je aktivni (viditelny) Nazev - co se zobrazi v okenku za text (treba "pouzij") Dalsi nevyplnuj, klikni ok a pak si dodelej skript pod tento prikaz (po tom ok, se ti tam objevi klasicky neosetreno, na ktere staci kliknout). Edit: Asi by bylo lepsi psat dotaz spis na urwigo.com, aby to tam zustalo ve vyresenych otazkach.
  • 0

#388 droping

droping

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 příspěvků(y)

Publikováno 14 listopad 2011 - 15:51

Blexa napsal/a:
No vzhledem k tomu, jak to popisujes, tak by jsem si tipnul, ze jsi pouzil u postavy udalost "pri kliknuti".


Mas pravdu.
I jsem na to nekde myslim narazila, ale nejak jsem netusila, jak s tim jinak.
Diky, jdu to vyzkouset.

Ad psat to jinam, chtela jsem, ale maxinohovo forum, na ktere zde byl odkaz bylo neaktivni a on sam mi na eventu rikal, ze ho snad nakonec ani poustet nebude, tak jsem ho aspon poprosila o znovuotevreni tohoto fora.
  • 0

#389 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 16 listopad 2011 - 21:54

Zveřejněn další vzorový urwigo projekt Naučná stezka s kontrolními otázkami.
  • 0

#390 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 17 listopad 2011 - 0:48

A ještě jeden - teď jsou již 4 :-)
  • 0

#391 droping

droping

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2011 - 15:49

Ahoj. Jeste mam jeden dotaz. Kdyz chci, aby odemykaci kod zustal v inventari, jak to udelat? Vytvorim si vec odemykaci.kod. Pak predpokladam vytvoreni prikazu, ale ted nevim jakeho. No a pak bych jen dala zobrazit kod ve finale a presunu ho do hrace. Takze jakym prikazem osetrit kod, abych ho mohla presunout do inventare?? Diky.
  • 0

#392 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2011 - 16:00

droping napsal/a:
Vytvorim si vec odemykaci.kod.
Pak predpokladam vytvoreni prikazu, ale ted nevim jakeho.

Do věci odemykaci.kod dáš příkaz např. "Zobrazit" a v něm ten odemykací kód zobrazíš, viz přiložený obrázek níže.

Přiložené miniatury

  • odemykaci_kod.jpg

  • 0

#393 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2011 - 16:09

Celé řešení s předmětem ODEMYKACÍ KÓD nalezneš ve vzorovém projektu Dvojjazyčný NElineární průvodce s otazkou na konci.

Princip je zhruba následující vytvoříš si předmět odemykací kód který umístíš do zóny cache.
Při vstupu do zóny Cache nastvíš, že je hra dokončena, do popisu předmětu dáš text s odemykacím kódem a přesuneš předmět k hráči.
Výhoda tohoto řešení je, že hráči stačí jen zobrazit předmět a nemusí klikat na tlačítko v předmětu.

Přiložené miniatury

  • odemykaci-kod.jpg

  • 0

#394 marcipanek

marcipanek

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2011 - 21:30

Jak by se mohlo v Urwigo udelat aby po urcitem ukonu postava nasledovala hrace vsude kam jde? Nejpreve jsem to resil tim, ze jsem postavu premistil do kazde zony po vstupu, ale vzdy mezi zonama nebyla postava k videni. Pak jsem to vyresil tim ze jsem zalozil novou zona, kryjici celou hraci plochu a postavu premistil do ni. Ale v urcitou dobu se mi prekryvaji az tri aktivni neviditelne zony. Bude toto reseni zpusobovat spadnuti hry? Nebo existuje nejaka jina, lepsi varianta?
  • 0

#395 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2011 - 22:09

marcipanek napsal/a:
Jak by se mohlo v Urwigo udelat aby po urcitem ukonu postava nasledovala hrace vsude kam jde?

Přesuň ji "do hráče". Stejně, jako předmět, který s sebou hráč nese.
  • 0

#396 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2011 - 22:11

ProKesTom napsal/a:

marcipanek napsal/a:
Jak by se mohlo v Urwigo udelat aby po urcitem ukonu postava nasledovala hrace vsude kam jde?

Přesuň ji "do hráče". Stejně, jako předmět, který s sebou hráč nese.


Osobne toto nemam rad, protoze postava neni vec, takze je takove divne, kdyz ji mas hledat v "batuzku". Ale udelej to, ze tu skrytou zonu hodis nekam bokem a u zony nastav, ze predmety v ni (tedy i postavy) budou videt VZDY. Pak nezalezi na tom, jestli jsi nebo nejsi uvnitr teto pomocne zony. A taky takova zona nemusi byt vubec velka.
  • 0

#397 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 18 listopad 2011 - 23:21

marram napsal/a:
Ale udelej to, ze tu skrytou zonu hodis nekam bokem a u zony nastav, ze predmety v ni (tedy i postavy) budou videt VZDY. Pak nezalezi na tom, jestli jsi nebo nejsi uvnitr teto pomocne zony. A taky takova zona nemusi byt vubec velka.

I to jsem zvažoval, ale pak ho zase vidíš ve vzdálenosti kdovíkolik metrů, či kilometrů,... To už ho raději šoupnu do batůžku. Ani jedno řešení není ideální. Je to na vkusu autora.
  • 0

#398 marcipanek

marcipanek

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 20 listopad 2011 - 7:51

Nechal jsem to tak jak jsem to mel. Zony se mi sice prekryvaji ale timto jsem je pouzil i jako vyhrazeni hraci plochy kdy hrac hleda skryte zony. Timto se nemuze stat ze se mi zatoula nekam hodne daleko. Jinak jsem to dneska uploadoval a testoval a i kdyz se mi v jednu chvili prekryvali 3 aktivni zony tak to na Oregonu ani Coloradu nespadlo. Poslal jsem to na publikaci a uvidime jestli s tim budou nejake problemy na jinejch pristrojich. Diky za rady.
  • 0

#399 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 934 příspěvků(y)

Publikováno 20 listopad 2011 - 9:53

Začínám se hrabat v první (snad i plánované k zveřejnění) hře a rád bych se zeptal, jestli jdou nějak všechny zony zobrazit v mapě... abych to vše viděl hezky před sebou... A pak jestli nějak funguje kontrola na nejnovější verze urwigo. Měl jsem nainstalovanou nějakou pra verzi, ale nic nehlásila, že je novější a ejhle, na webu novější verze je :-(
  • 0

#400 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 20 listopad 2011 - 9:56

Vsechny zony by mely byt videt automaticky...
  • 0




2 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů


    Bing (1)

Reklama